Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 16:08

Kijk! Die groeit lekker!! Hij zal wel genoeg te drinken hebben nu...

Ik ben heeeeeeeel benieuwd naar het jongere halfbroertje, maar inderdaad nog maar even wachten tot de rust weergekeerd is en ze allemaal gezond zijn.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 16:23

Hij groeit lekker ja, en inderdaad meer melk tot zijn beschikking met 2 kittens minder. Blijft een naar gezicht foto's met maar 2 kittens, het is zo leeg. Het is gek hoe ik al gehecht aan hem was.

Ik heb ook nog maar 1 foto van het broertje gezien, en ergens is het gewoon een rotgevoel. Ik wil Tuck en geen andere, maar dat kan niet. En voor Knox móet ik er gewoon eentje bijnemen, voor mezelf hoeft het niet zo op het moment -O-

Maar goed, eerst zeker weten dat het virus weg is en dat ze allemaal gezond opgroeien.

YazhiSien

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:18

Dubbel gevoel lijkt me dat, je weet dat het voor Knox beter is, maar kan me voorstellen dat je Tuck had gewild....:( kop op

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:12

Ik schrik ervan Splash, dat is echt heel heftig.
Weet je al waar het door komt?
Mijn Dobby was ook flink ziek toen ik hem kreeg, bij hem was het het gevolg van een reactie op de inenting, ik begreep van de fokster dat hier op dit moment hele nesten door komen te overlijden.
Gelukkig is het bij hem goedgekozen, alhoewel hij nog steeds niest en opgezette klieren heeft.
Ik zal heel hard duimen voor Knox

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 05:22

Nee, Tuck moet uitsluitsel geven, hij ligt nu in Utrecht voor sectie zodat ze hopelijk de bacterie op kweek kunnen zetten.

Dat is raar van Dobby, lijkt toch wel een soort van niesziekte. Hoe oud is hij nu dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:03

Tilmar schreef:
Het gaat super met de bengels! Wat een grappige diertjes. Ze helpen echt zo goed mee met alles :+
Zijn dol op ipads (om er bovenop te zitten, want dan weet je zeker dat je aandacht krijgt).

Ze slapen, eten, spelen, stoeien, kroelen, echt heerlijk!
Het gaat zelfs behoorlijk goed met de regel niet op tafel!

De regel niet in de afwasmachine, niet voor de voeten lopen bij eten koken, niet smekend kijken als we avondeten, niet op schoot gaan zitten net voordat baasje naar bed wil gaan, niet bovenop de was gaan zitten die opgeruimd moet worden, niet proberen of diepvriesvlees eetbaar is, niet het toetsenbord bedienen terwijl de baas probeert iets te typen, die zijn allemaal nog niet doorgedrongen :D
Maar stiekum vind ik het wel erg gezellig :o alles duurt wel ongeveer 2x zo lang..

:')

Eergister stond ik echt keihard op Klaaz zijn voet en ik zweer dat ik wat hoorde knakken :oo maar ik heb gevoeld en gedaan maar niks te merken en hij liep ook geen pas mank. Hij gilde wel heel hard.
Maar dat was dus met de regel 'niet voor mijn voeten lopen als ik met het eten bezig ben' en die heeft ie weer even goed mee gekregen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:47

O, o, ze zijn wel wat hardleers he? Ik heb die van mij ook al een paar keer per ongeluk een schop(je) verkocht omdat ze net voor me gingen lopen. Ze zijn natuurlijk nog best klein en dan vliegen ze door de lucht. Maar de volgende keer doen ze het gewoon weer. |o

Gisteravond waren ze op het bed van mijn zoon gaan slapen, dat leek hem zo gezellig. Maar ze namen (zo klein als ze zijn) toch een beetje veel ruimte in. Dus dat wordt vannacht weer afkicken in het mandje in de gang :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:48

Tilmar schreef:
O, o, ze zijn wel wat hardleers he? Ik heb die van mij ook al een paar keer per ongeluk een schop(je) verkocht omdat ze net voor me gingen lopen. Ze zijn natuurlijk nog best klein en dan vliegen ze door de lucht. Maar de volgende keer doen ze het gewoon weer. |o

Gisteravond waren ze op het bed van mijn zoon gaan slapen, dat leek hem zo gezellig. Maar ze namen (zo klein als ze zijn) toch een beetje veel ruimte in. Dus dat wordt vannacht weer afkicken in het mandje in de gang :(:)

Haha lief bedacht van zoon.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:05

Aag gooit zich letterlijk aan je voeten (of dat nou bovenaan de trap is of niet... muts), en dat is wel heel grappig, maar niet handig. Zo heeft ze zich ook een keer onder de voet van lief gegooid. Lief ondersteboven en Aag heeeel erg geschrokken. Ze koppelde het alleen aan de schoenen (paardrijschoenen, want we kwamen net terug van de vaste les op donderdag).

Gevolg: ze valt paardrijschoenen aan als ze maar lang genoeg stil staan :roll: en ze is daadwerkelijk voorzichtiger geworden op de donderdagen als we terugkomen van de les. Voor de rest heeft het niet teveel opgeleverd...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 10:11

Chuck had daar ook een handje van, brak ik bijna mijn nek. Hij deed het de volgende keer gewoon weer....

Knox gaat goed vandaag :)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:17

Splash_ schreef:
Knox gaat goed vandaag :)

Goed nieuws *\o/*

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 10:32

Ja we zijn voorzichtig positief.....

Maar Tilmar als het krap in zijn bed heeft hij gewoon een groter bed nodig :D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 15:01

Afbeelding

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:03

Z'n oren vouwen mooi uit :)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:10

OOOooo splash, wat is ie mooi!!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 15:19

Lief he die oortjes :+: Zo schattig. En thanks Tilmar, hij is zeker mooi. De fokker is ook helemaal weg van hem en haar man wilde hem eigenlijk zelf houden haha.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:32

Oww Splash wat een poepie! Gossie! Ik ziet hier gewoon te kwijlen: hebben! (en hij is idd groot geworden)

Ik heb een badje op mijn balkon staan, en probeer Sushi over te halen om mee te badderen maar hij wil niet :+ nu moet ik het doen met mijn grote roze badeend, want mijn wederhelft wil er ook niet in...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 15:35

Het lijkt heel wat, maar hij is natuurlijk pas 3 weken en 2 dagen :D

Naaah flauw dat Sushi niet mee in bad wil haha! Badeens is ook leuk, maar minder gezellig als sushi of wederhelft.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:36

Wat is hij mooi Splash!

Hihi die sushi!

Wordt nog wat dan hier, al die poezen die voor je neus lopen, ik struikel al over een kruimel.

Kreeg vandaag het berichtje dat we eerste keus uit het nestje hebben :)))

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 06:22

Leuk LoesLucky! Hoewel ze allemaal mooi en lief zijn hoor. Wij mochten eerst niet kiezen, uiteindelijk toch wel. Ik ben super blij met het witte poesje, maar de andere was ook heel welkom.

:z vanmorgen om 5 uur vonden ze het wel tijd om op te staan.. Ik heb het gemiauw genegeerd en ben naar beneden gegaan toen ze weer stil waren. Dat leek me opvoedkundig wel juist.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-14 14:44

Leuk Loes, eerste keus uit het nest :D wil je een poesje of katertje en neem je er 1 of 2?

Tilmar, dat is idd opvoedkundig juist haha. Bengeltjes....

Knox gaat goed, hij wordt een dikkie :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:29

Sterkte Splash... wat naar :(:)

Ik heb vandaag trouwens gewonnen!
Met drie op een rij :')

Afbeelding

Afbeelding

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:53

Geweldig! Drie op een rij...:)

Ons maakt het niet zo heel veel uit wat we krijgen. We willen twee kitten. Voorkeur gaat naar twee katers maar als het twee poesjes, of een poesje en een kater zijn is ook prima.

Heb er echt zo'n zin in, zeker nu ik de verhalen van Tilmar lees, en jouw foto's zie....<3

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:12

Vanmorgen 5 uur he?

Edit: grappig zo, die 3 koppies!
Laatst bijgewerkt door Tilmar op 22-05-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-14 19:14

CAG, en wat heb je er mee gewonnen? :D je hebt echt een leuk trio.
Loes, oh wat leuk ook 2 zeg <3 Helemaal super, nou als je niet echt voorkeur hebt komt het vast wel goed. Ik had nu ook de keuze om een poesje erbij te nemen, maar mijn voorkeur gaat echt naar 2 katers. Maar dat is persoonlijk.

Volgens mijn fokker is Knox <3 :+: Hij heeft zo'n lief en rustig karakter, het is zo'n lief mannetje. Zijn vader is ook zo'n lieverd, dus als hij maar iets op hem lijkt zit het helemaal goed. Kan niet wachten om mijn lieve mannetje te ontmoeten. Nog ruim 6 weken wachten. Begin nu wel iets positiever te worden dat we het ergste gehad hebben *afkloppen*. Er zijn na Tuck geen kittens meer ziek geworden.......