Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tilmar schreef:Het gaat super met de bengels! Wat een grappige diertjes. Ze helpen echt zo goed mee met alles![]()
Zijn dol op ipads (om er bovenop te zitten, want dan weet je zeker dat je aandacht krijgt).
Ze slapen, eten, spelen, stoeien, kroelen, echt heerlijk!
Het gaat zelfs behoorlijk goed met de regel niet op tafel!
De regel niet in de afwasmachine, niet voor de voeten lopen bij eten koken, niet smekend kijken als we avondeten, niet op schoot gaan zitten net voordat baasje naar bed wil gaan, niet bovenop de was gaan zitten die opgeruimd moet worden, niet proberen of diepvriesvlees eetbaar is, niet het toetsenbord bedienen terwijl de baas probeert iets te typen, die zijn allemaal nog niet doorgedrongen![]()
Maar stiekum vind ik het wel erg gezelligalles duurt wel ongeveer 2x zo lang..
Tilmar schreef:O, o, ze zijn wel wat hardleers he? Ik heb die van mij ook al een paar keer per ongeluk een schop(je) verkocht omdat ze net voor me gingen lopen. Ze zijn natuurlijk nog best klein en dan vliegen ze door de lucht. Maar de volgende keer doen ze het gewoon weer.![]()
Gisteravond waren ze op het bed van mijn zoon gaan slapen, dat leek hem zo gezellig. Maar ze namen (zo klein als ze zijn) toch een beetje veel ruimte in. Dus dat wordt vannacht weer afkicken in het mandje in de gang