Arme mutsje....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, is gewoon jammer, op de 1 of andere manier zijn het ook altijd (2 keer) de Wyandotjes die door een roofvogel gepakt worden, ergens niet zo slim/snel/fit, maar goed, Mutsje zat eigenlijk niet echt goed in elkaar, maar hoorde er gewoon bij, hier, net als alle andere diertjes.
, we hebben nu nog maar 1 Wyandotte haan, Harry en twee Wyandotte kipjes.Antheman schreef:Gecondoleerd met Mutsje![]()
Ik heb vanmorgen Marga naar de kippendokter gebracht en hij constateerde buikvliesontsteking. Ze kreeg direct een injectie en dat krijgt ze nog een paar keer. De kans dat ze het alsnog niet overleeft, is groot. Ze blijft even logeren bij de kippendokter.
(leuke naam trouwens!)Amaris schreef:Marga at niet meer sinds 1,5 dag en maakte een zieke indruk. Ze had een opgezette buik en de kippendokter begon over legnood. Dat klopt wel, want ik had een kip die verfrommelde eieren legde.Antheman schreef:Gecondoleerd met Mutsje![]()
Ik heb vanmorgen Marga naar de kippendokter gebracht en hij constateerde buikvliesontsteking. Ze kreeg direct een injectie en dat krijgt ze nog een paar keer. De kans dat ze het alsnog niet overleeft, is groot. Ze blijft even logeren bij de kippendokter.
Uh. Heb ik iets gemist![]()
Was Marga zo ziek dan?![]()
Wat toont een kip met buikvliesontsteking?
bestaat dat ? leek dat ik ben.. 

. De twee mini's leggen ook af en toe een ei, zo schattig! Ik schat ieder één per week of zo. Ik had er laatst 3 opgespaard en die heb ik als zachtgekookte éénhapseitjes gegeten (anderhalve minuut gekookt
). Héééééérlijk
!