@Bambi: wat een super leuke chins! Die zou ik ooit ook nog wel willen hebben
@Mira: leuk! Heb je ook een foto?
Mijn axolotl's hebben nog een paar nieuwe waterplanten gekregen. In de aqua winkel zag ik nog dwergklauwkikkers zitten en super leuke krabben, ik moest me echt inhouden Jammer dat axo's niet samen kunnen met iets anders, te vraatzuchtig... een paar mooie garnalen erbij was anders echt tof geweest, een beetje meer leven in de bak
Maar rockwitch, ze hoeven er niet helemaal vanaf te zijn.. een slang hoort ze te hebben als het er maar niet te veel worden
Ik weet idd dat ze altijd wel iets van parasieten hebben, maar ze weigeren weer voer en hebben weer flatspoep en eentje had zijn eten van vorige keer uitgekotst.
hmm wat appart joh.. dan idd nog een keer behandelen, maar zou gewoon zelf spul halen en dan gewoon geven. Anders moet je ze weer mee sjouwen ook niet echt bevoordelijk natuurlijk
Wow mijn snow man had net een cloaca prolaps, schrok me kapot. We hebben het terug kunnen masseren, maar ja even afwachten of dat genoeg is, hoop echt dat hij niet dood gaat.
Leffroi
Geplaatst: 04-11-12 14:53
@ Dafenne
Prachtig vrouwtje zeg! Wauwie
Hier nog even een foto van 1 van mn nieuwe huisdiertjes
Sharon, het ging qua flagelaten echt heel goed, ze eten weer heel goed, kotsen niet meer, ontlasting is ook weer helemaal goed. Ik hoop echt dat hij het goed blijft doen. Zit nu even apart op vochtig keukenpapier. Ben me echt rotgeschrokken. Weet jij of de overlevingskans een beetje ok is als het er weer in zit?
ik ben toen naar de dierenarts gegaan en die heeft een hechting erin gedaan... dat wil welleens helpen.
Leffroi
Geplaatst: 04-11-12 20:21
Hoe masseer je zoiets eigenlijk terug, zonder 'iets' te beschadigen? Want zodra het er uit schiet, om het zo maar even te zeggen, dan is er toch al iets geknapt?