Suleika, cleo is nu 4 jaar. Deze maand geworden hihi en mijn beer is altijd nog lomp en groot
Ik had graag gewild kan helaas niet. Anders was ik ook gegaan
Anoniem
Geplaatst: 26-11-15 15:43
Onze galgkruising heeft weer even heel wat grenzen nodig... Vrat net bijna een meneer op die hier thuis wat kwam ophalen wat ik verkocht had via MP. dat kan echt niet...
Xoran reageerde ook best wel heavy op mensen waar ik het niet op had als ik daar was. Echt tussen mij en die persoon gaan staan en blijven en dan ook blijven grommen en tanden laten zien. Als ik het goed met die persoon kon vinden was het oke. Wel apart eigeniljk.
Cleo is een bangerd. Die schiet weg als mensen haar willen aaien. En als er een persoon loopt met of een aparte jas of een stok of iets wat ze normaal niet ziet. Gaat ze tegenwoordig blaffen Maar gewoon uit angst.
Bij Sprokkel is het ook angst. Icm waken . Overigens blafte in Spanje in het shelter bijna alle Galgos.... Ze moesten heel hard lachten toen ik zei dat ik dacht dat ik de enige blaffende galgo had.
Toch goed te horen.Al heb ik wel besloten 'de lijntjes weer wat aan te trekken' met meneertje. Hij hoeft niet te bijten als er iemand binnen komt die ik erin laat,haha... Hij is ook onzeker. Niet echt bang, maar weet dan denk ik niet goed hoe hij moet/mag handelen.
Daar lijkt het idd op.... Bijten heeft Sprok nog nooit gedaan. Kan je hem niet afleiden met snoep of een speeltje (en dan net voordat zijn alarmbellen gaan rinkelen )?
hebben jullie ook dat jullie windhondje niet meer vergeet?
Cleo is 1 malig aangevallen door een franse bulldog. Dit specifieke hondje als ze deze ziet rent ze erheen en valt ze hem aan. Ze bijt alleen niet, ze gaat tegen hem blaffen.
Mijn grote Husky reu is echt totáál niet waaks. Echt nul. Hij blaft alleen op commando, verder nooit. Uma, Podenco, is wel waaks. Die blaft als ze iemand bij de deur hoort, ook als we gewoon thuis zijn. Ze is alleen schijtkip eerste klas, dus zodra iemand één voet binnen zet schiet ze achter mijn benen. Terwijl mijn Husky dan weer, als hij iemand niet vertrouwt, best flink kan zijn.
We hebben haar nu 9 maanden, ik ben zo bizar veel om dat beest gaan geven. Ze is ook zo ontzettend veranderd. Ze is ook echt gek op ons, ze zit aan ons gekleefd.
Hebben jullie honden het nu ook al zo koud? Ik moet Uma echt al een jas aantrekken, anders bibbert ze nog een uur na.
Ik denk als Cleo er echt voor mij moet staan. Dat ze het ook wel doet hoor
Anoniem
Geplaatst: 01-12-15 16:53
Onze vent vindt trouwens bepaalde rassen ook gewoon níks. Met name herders, rhodesians(heeel sporadisch zit er tussen die rassen wel een die klikt), molossers(de grote...),grote berghonden... Kleiner spul gaat goed. Alleen soms is hij te lomp, en als die kleintjes dan angstig zijn wil hij weleens niet zo leuk meer zijn. Dat is vervelend.
Andere honden loopt hij gewoon straal voorbij,meestal labradors en retrievers. Op een of andere manier is dat niet zijn ding ofzo? Hoewel hij 1 actief lab speel/ren vriendje heeft,dat klikt wel.