Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en rennen vrolijk rond. Ze zijn wel erg lui maar dat waren ze vroeger ook al... Heb net hun slaaphuisje na herhaaldelijk tikken omgekeerd, als de dood zijnde dat er iets aan de hand was, komen de dames er slaapdronken uit gewaggeld met zo'n bek van 'Weet je wel hoe laat het is!? ' 
Weet zeker dat ze een goed leven krijgt bij haar. Maar ik voel me toch schuldig
ga best lang onderweg zijn ook, hoop dat ze zich goed houdt...
Sem_ schreef:Sorry dat ik zomaar binnenval! Ik heb een vraagje aan jullie als
gerbilbaasjes, klopt het dat deze beestjes niet stinken? Persoonlijk heb
ik niet zo'n moeite met de geur van bijvoorbeeld ratten en muizen
(beide in het verleden gehad), maar mijn ouders zijn niet zulke
dierenliefhebbers en hebben daar wel problemen mee. Dus vandaar
mijn vraag! Alvast bedankt.
Ze lijken me erg gezellig en leuk om naar

(hij maakt er zijn nestje van)
erg geluk gehad haha

(overigens kun je er natuurlijk zelf ook eentje tweedehands halen, scheelt weer!)
liever spulletjes voor op de grond om te knagen en om tunneltjes mee te maken.
T is weer anderhalve maand geleden volgens mij!
leg wel gewoon een volledig blok erin zonder het te versnipperen, kunnen ze het zelf kapot maken
ik vind net mijn twee mannetjes dood in hun hok. Ben echt heel erg bang dat de vrouwtjes ook snel weg gaan zijn nu... Heb de kooi aan de andere kant van de kamer neer gezet (ben nu even fysiek niet in staat om hem al schoon te maken), handen gewassen en de vrouwtjes onderzocht, maar kan niks aan ze zien... Ze rennen nog vrolijk rond, eten hun hapjes en zien er goed uit (glanzende vacht, alerte oogjes, geen viezigheid bij de neus, mond, oren of anus)
(kan me voorstellen dat dat ook goed helpt, meer verbranding). Ze zijn niet mager ofzo maar ik ga toch maar wat meer eten aanbieden, dat kan geen kwaad voor de winter.
Van de dames dus. Toch een geruststelling dat zij (nog steeds) okee zijn.

Wat een hel
Dus ze was het al snel weer vergeten blijkbaar.
? Ik vond de laatste paar maanden al dat hun bakje zo snel leeg was, ik dacht dat ze een wintervoorraad aan het aanleggen waren. Maar toen ik maandag de bak schoonmaakte vond ik gewoon geen eten
Helemaal noppes. Andere woorden, de dames vreten gewoon alles binnen 1 dag op