Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaNH schreef:op ratten.nl zie ik geen opvangers staan zo... Wil je niet naar Groningen komen?heb nog zes hele leuke mannen die fijne huisjes verdienen
RedPassion schreef:De site van Parzival is up-to-date hoor.
Anneert schreef:Ik zou ook naar de dierenarts gaan Chihiro, misschien heeft ie nu nog geen pijn, maar dat kan nog komen.
Wij zijn vanmiddag ook geweest. Ons ratje heeft een tumor in zijn mondje.. kan geopereerd worden, maar omdat ie al oud is is het risico van de operatie enorm. Hij heeft er last van met eten, maar zacht voedsel krijgt hij goed weg. Hij drinkt nog goed en oogt alert (aldus DA). We hebben nu ontstekingsremmers gekregen en pijnstillers, maar als het erger wordt gaan we toch maar terug om hem in te laten slapen.
lieveli schreef:Je beestjes zijn wel echt superschattig he?
peacehorses schreef:MirandaNH schreef:op ratten.nl zie ik geen opvangers staan zo... Wil je niet naar Groningen komen?heb nog zes hele leuke mannen die fijne huisjes verdienen
hihi ik zou heel graag naar Groningen komen maar 't is zo'n dure hobby en lange reis, vind het ook zo sneu om ze dan in een mandje in de trein mee te nemen ofzo.