Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalMelyn schreef:Vanwege slecht wifibereik op de camping even geen bijleespost. Dit is tevens de derde en laatste keer online te kijken of ik dit bericht kan posten. Of het ligt aan bokt?
Wij zitten in Limburg, Odiliënberg. Met het weer super geluk tot nu toe. Mega bui toen we binnen in een tuincentrum waren.
Wat mij wel opvalt is dat Bonne meer moeite heeft met poepen, niet met het poepen zelf maar met de hoeveelheid en tijden wijken af van thuis (dit laatste kan ik me wel in vinden want andere indelingvan de dag). Komt dat door stress want hij lijkt super relaxed. Vroeg me af of jullie dat herkennen.
StalMelyn schreef:Flux, misschien heb ik het gemist maar hoe is het afgelopen met vesper haar zere staart? Zat er iets?
Flux schreef:StalMelyn schreef:Flux, misschien heb ik het gemist maar hoe is het afgelopen met vesper haar zere staart? Zat er iets?
Lief dat je het vraagt! Ik ben nog weer een keer terug naar de dierenarts gegaan omdat de klachten niet minderden over het weekend. Weer drama en krijsen helaas. Toen hebben we maar besloten het te behandelen als een hotspot want inmiddels waren er wel korsten ontstaan. Die kon ik niet zien maar wel voelen als ik haar forceerde. Zalf aanbrengen was ook ellende maar als mijn vriend haar optilde ( in air-jail noemen we het) dan mocht ik wel aan de staart zitten. Ze had er een pijnstiller bij en inmiddels kan ik zeggen dat wat het ook was helemaal weg is! Mag ook weer gewoon aan de staart zitten
. Ik vermoed zelf nog steeds dat ze gestoken is door iets oid en ze dat zelf heeft opengebeten. Maar zeker weten doen we niet.
Fijn dat je nog een leuke laatste dag had! Soms lopen de dingen niet als gepland maar gelukkig kan het nog steeds leuk zijn! Fijne reis terug!
KimD schreef:Wat fijn dat het nu over lijkt te zijn, dan was er dus toch wel iets wat haar duidelijk ongemak gaf. Fijn dat je dan toch hebt doorgezet ondanks er 'niks' te vinden was.
Flux schreef:KimD schreef:Wat fijn dat het nu over lijkt te zijn, dan was er dus toch wel iets wat haar duidelijk ongemak gaf. Fijn dat je dan toch hebt doorgezet ondanks er 'niks' te vinden was.
Ja sowieso! Haar reactie was ook te ernstig om helemaal niks mee te doen vond ik. Heel sneu. Gelijktijdig heeft ze ook een plek in haar nek gekregen. Geen idee of dat gerelateerd was. Daar zit nu nog een korstje. Aan die plek mocht ik wel zitten en vond ze niet vervelend. Misschien gebeurt tijdens het spelen met een Barsoi, misschien toch gerelateerd aan haar staart? Echt geen idee, vind het zelf te aparte locaties om gerelateerd te zijn maar ja. Zou kunnen.
Gelukkig is ze weer blij nuVandaag is het ook Gotcha Day! Twee jaar alweer
[ [url=m/VVN5Lw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/suYGsc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh! Hier nog de resultaten van de poedershoot