Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:fannetje schreef:Welke natte neuzen route heb je gedaan Kaus?
Er zijn er meerdere volgens mij in NL.
De Natte Neuzenroute is in Appelscha/Drents-Friesche Wold. Tenminste, deze.
Een prachtige route, vind ik
Kaus schreef:Klopt er zijn er meerdere, maar dit is in Appelscha inderdaad![]()
Wat leuk Limoen, misschien tref ik je daar nog eens! Tis een prachtig gebied maar wel een stukje rijden voor ons dus kom er ook niet heel vaak.
996981, wat belachelijk... Ik zou daar heel duidelijk in zijn hoor. Dexter ging ook een tijdje naar een opvang en ik had aangegeven dat ik hem absoluut niet met grotere reuen wilde. Hij kan daar uit onzekerheid (zn arme mannelijkheid) nog weleens erg onredelijk naar doen en afhankelijk van de reactie van de andere hond kan dat escaleren. Dus wat doet de opvang? Hoppa, in een grote groep grote honden incl intacte reuen
'Ja hij gromde wel wat maar het ging wel goed hoor! Hij vond het alleen niet zo leuk met ze. Probeerde steeds weg te komen...'
![]()
Echt op je strepen staan bij zo'n opvang. Het is jouw hond en als ze zich niet willen aanpassen aan wat jii wil (wat ze goed recht is, het is hun opvang) dan zou ik ergens anders heen gaan.
996981 schreef:Ik verbaas me echt over het weinige verstand dat mensen lijken te hebben...
Vandaag wezen wandelen op een onverharde weg tussen de weilanden in. Frits aan de lijn, Ami los, dochter in de draagzak. Vanuit een zijpad komen er twee wandelaars achter ons lopen, met twee honden aan de flexlijn. Ik neem Ami bij me, laat Frits en Ami zitten aan de kant van de weg (bijna in de greppel. Pad is +- 5 m breed en bedoeld voor tractoren) en zeg dat ze kunnen passeren, zodat zij voorop komen te lopen. Terwijl ze naderen laat de beste man zijn Labrador aan het einde van zijn flexlijn, al hangend in de halsband, op zijn achterpoten lopend, zich naar ons toe sleuren door de hond, terwijl ik daar gehurkt zit, naast mijn honden, kind nog steeds in de draagzak.
Dat niet iedereen snapt dat mijn honden aan de lijn geen contact willen met andere honden snap ik nog. Maar als ik ze bij mij neem, laat zitten en er gehurkt naast ga zitten, met notabene een baby op mijn buik hangend, snap je toch wel dat het een slecht idee is je overenthousiaste hond daar naartoe te laten gaan? Echt hoeveel signalen moet iemand krijgen?
_KimmeL schreef:Kiimm, beterschap met Cody!
996981, dat hebben we hier ook vaak ja, meestal icm een flexi..
Iedereen bedankt voor de vakantie-tips, ik heb een lijstje bij elkaar. Hoeven ons niet te vervelen. We zijn al wat aan het inpakken maar Koda heeft toch het grootste 'koffer', wat een volksverhuizing
.
Z'n stoelgang is sinds kort een stuk harder/minder, nu viel me in dat dat eigenlijk is sinds ik de schapenvetknoflook bonbons geef. Ik gaf ze eigenlijk tegen de teken, maar dit zou een fijne bijkomstigheid zijn.
Ik zei vorige pagina nog dat onze reu vaak aangezien wordt voor teefje. Gisteren ook weer een mevrouw 'wat een knap meisje', Koda heeft zelf de oplossing al gevonden en gooide zich vol overgave voor kriebels op de rug voor mevrouw en toen 'oh een mannetje'.
_KimmeL schreef:Kiimm, beterschap met Cody!
996981, dat hebben we hier ook vaak ja, meestal icm een flexi..
Iedereen bedankt voor de vakantie-tips, ik heb een lijstje bij elkaar. Hoeven ons niet te vervelen. We zijn al wat aan het inpakken maar Koda heeft toch het grootste 'koffer', wat een volksverhuizing
.
Z'n stoelgang is sinds kort een stuk harder/minder, nu viel me in dat dat eigenlijk is sinds ik de schapenvetknoflook bonbons geef. Ik gaf ze eigenlijk tegen de teken, maar dit zou een fijne bijkomstigheid zijn.
Ik zei vorige pagina nog dat onze reu vaak aangezien wordt voor teefje. Gisteren ook weer een mevrouw 'wat een knap meisje', Koda heeft zelf de oplossing al gevonden en gooide zich vol overgave voor kriebels op de rug voor mevrouw en toen 'oh een mannetje'.
Zonnebloem92 schreef:Weten jullie nog leuke namen voor een reu? We hebben nog 3 weken gelukkig, maar weten geen leuke namen.