Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petitparis schreef:hier hebben ze bij de vrieskou ook een jas aan in de auto. Tijdens het wandelen zelf niet, dan rennen ze zich warm.
Mijn dalmaten hebben allemaal +/- 1.5 tot 2x de richtlijn gegeten qua brok en kvv, nooit een gram te dik geweest. De oudste zit er nu soms wel eens beetje over, maar dat kan zo snel omslaan, dat ik nooit echt systematisch ga minder voeren...
. Sindsdien heeft hij een mooie jas om lekker warm te blijven tijdens het wachten.

En Kiko af en toe dus ook van haar eigen gepiep.
En toen had ik hier twee joelende honden
Jarvis begon toen hij Kiko hoorde 
Komt gelukkig wel weer goed
Kan hij er inmiddels al een beetje van af blijven?
Dus wat doe je dan? Juist, op een open vlakte liggen om foto's te maken van je hond
En de hond dan je sjaal geven...en fleecekleed
Ik heb me uit kunnen leven in ieder geval
heb mijn jeugdreu en een open klasse reu border collie voor te brengen
en waarom Neela zo deed snuffelen. Dus Neela kijkt op en lebbert het arme kind zo over haar gezicht en mond. Ik heel hard mijn best doen om niet te lachen en het meisje mompelt iets van eewww, maar wel fanatiek door aaien.
Ik vond het zo leuk.
Whaha, heerlijk. Altijd leuk als je kids tegen komt die vriendelijk vragen en er even van kunnen genieten
Fijn ook dat Neela er zo vrolijk mee om gaat, blij ei zo te horen
Maar jeetje, 8 maanden alweer
time flies!
Je bent lab of je bent het niet he
Tot zover ''vies goedje'' dus
Fijn dat hij al wat minder aan zijn wond zit 

Puppenkind had een ''natte droom'' gehad en wist niet wat hij met de gevolgen moest

Dus Zoe zal wel veel concurrentie gehad hebben

Kenai stond met 8 in de ring. En was niet geplaatst en een zg. Ik heb nig een open klasse reu voorgebracht (kingcooper) daar ook met8 in de ring. bij hem 3U en heel erg veel positieve reacties gekregen en een dekaanvraag voor hem. Ik kende de ringmeester en ze zei dat de keurder had gezegd dat het jammer was van zijn broek (een slechte trimmer heeft de broek van hem afgeschoren een half jaar geleden en dit zie je nog er fel). Want als hij een god getrimde broek had gehad ze hem op 1 had gezet en BOB had gemaakt. Maar helaas haar kun je er niet weer aan kleven. Maar dus del tevreden met het commentaar. Bij Kenai ook een erg goed verslag gekregen maar zg omdat hij heel beteuterd in de ring stond (meneer showt plots niet meer graag). Vond het wel leuk dat er voor de borders een geschreven verslag was.