Valt redelijk mee met geknal hier tot nu toe en heb nog niet gemerkt dat Neko geschrokken is. Ben hoe dan ook morgenavond thuis bij ze dus ik wacht het af.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Dietje vindt het vuurwerk prachtig maar die hoort natuurlijk niets.
Neko trekt zich er vooralsnog weinig van aan.
Zal morgen een foto of filmpje proberen te maken. Op de kattenkamer staat een krabpaal waar ze bovenop naar buiten kunnen kijken. Dietje zit daar altijd zo van oooooh en aaahhh en is dat aaaallemaal voor mij?
linda_hans schreef:@foto's: ik zag hele leuke poezen foto's. Leuk allemaal!
Hier even ego. Pip is vandaag thuis gekomen! Het is gelukkig allemaal heel erg goed gegaan. Haar knieschijfje was naast de knie terecht gekomen (ze zien dit meestal alleen bij aangeboren afwijkingen, maar door het oude bloed in de knie was het duidelijk door een trauma, val oid, gekomen). Verder waren haar banden en de rest van de knie helemaal in orde! goed nieuws dus!
Ze hebben het knieschijfje goed vastgehecht en nu is ze weer lekker thuis. Ze mag gelukkig wel uit de bench, als we erbij zijn. Ze mag namelijk niet te gek gaan doen. Ze heeft geen verband erom en alleen nog een kapje op (wat ze helemaal niks vindt natuurlijk).
Als alles goed gaat mag dat donderdag weg als ook de hechtingen er weer uit gaan.
Ze was echt dolbij om ons te zien!
Pffff nu nog even revalideren en dan weer lekker genieten. Hopelijk knapt ze snel op!
's Nachts en als we gaan werken of weg gaan oid dan moet ze wel in de bench, zodat ze geen gekke dingen kan doen. We hebben een redelijk grote staan van 125 bij 80 bij 80, dus daar past gelukkig alles wel in.
Iedereen een heel fijn oud en nieuw gewenst!!!!!