Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 23:15

Ja vorig jaar vond Neko het ook helemaal niet erg maar toen waren ze hummeltjes haha. :D

Valt redelijk mee met geknal hier tot nu toe en heb nog niet gemerkt dat Neko geschrokken is. Ben hoe dan ook morgenavond thuis bij ze dus ik wacht het af.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:18

Ja toen waren die van ons nog lieve kleine bolletjes, nu zijn t grote lieve bollen :')

Ik ben ook thuis. Ik laat hem wel gewoon met rust, hij zal wel heel de avond achter de bank zitten. Hier is wel veel geknal en ook illegaal vuurwerk dus soms zijn die knallen niet normaal...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 23:21

Afbeelding
Afbeelding

Ff terug gezocht. Dit was vorig jaar met de jaarwisseling. :') Hij gaf er niets om.

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:30

Hoihoi! Ik meld me ook met mijn kitten! Do is nu bijna 6 maanden en een vuilnisbakje. Manier waarmee ik hem heb gekregen is een beetje vreemd... Dit wordt do zijn eerste keer vuurwerk. Nu is hij een enorme stresskip maar hij kan ook niet tegen van die antistress halsbandjes. Iemand tips?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 23:31

Stekker Feliway halen morgen voor in het stopcontact!

Welkom trouwens. :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:31

Roosch schreef:
Dietje vindt het vuurwerk prachtig maar die hoort natuurlijk niets. :')

Neko trekt zich er vooralsnog weinig van aan.

Zal morgen een foto of filmpje proberen te maken. Op de kattenkamer staat een krabpaal waar ze bovenop naar buiten kunnen kijken. Dietje zit daar altijd zo van oooooh en aaahhh en is dat aaaallemaal voor mij?
:')

Familie trekje :') Dushi zit ook voor de raam fe gapen en is beslist niet doof!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 23:33

Dan heb je ook wel een heel brutaal dametje te pakken. :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:36

Moet zeggen valt het nu ff mee ben benieuwd morgen. Maar net een paar keiharde knallen en madamme begint mij in m'n tenen te bijten..

Brutaal, wie dushi toch niet?

Zo ligt ze er momenteel bij <3 slaapjes doen!
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:38

Ben morgenavond ook thuis. Wel visite, dus dan vliegen de meiden altijd naar de slaapkamer.
Kan ze in ieder geval in de gaten houden. Ze lijken er nu niets om te geven gelukkig.

Kat van m'n ouders is wel altijd heel bang.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:24

Ik ben vanavond niet thuis zit wel in dezelfde straat dus ik ga om 12 uur meteen even naar huis kijken hoe onze kleine draak het doet

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:59

Ik ben vandaag gewoon thuis en verwacht dat Mowgli vanavond ergens in een hoekje verstopt ligt.
Nu met zo nu en dan een knal reageert ze niet of nauwelijks, maar straks wordt er natuurlijk meer geknald.
We hebben ook nog de pech vlak bij de vuurwerkhandel aan de Sluiskade te wonen, dus geregeld vader en kinderen die vuurwerk halen en dan in de straat alvast wat afsteken, liefst hier voor de deur of bij de kruising. -O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:06

Weet niet wat de katten doen, stop ze altijd boven zodat niemand ze kan laten ontsnappen bij het naar buiten gaan. Heel erg vinden ze het niet, en anders kruipen ze wel onder bed. Ze hebben tot nu toe meer last van de honden die aanslaan op de knallen dan van de knallen zelf.

Oja, en ze hebben huisarrest vandaag. Rot "jeugd" durft hier wle rotjes richting dieren te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:10

Ben voor 9en naar de oliebollenkraam gelopen met Lola , even uitlaten onder wakend oog. Daarna nog alleen eruit maar knallen worden steeds meer , dus die blijft nu lekker binnen , super makkelijk ze loopt gewoon mee. Gaat zomaar midden op de weg zitten , vrouw kom je? hallo er rijd een auto doos :')

Boris zoekt me op , tegen me aan kruipen.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:23

Wat een dotjes nachtlampje!
Bij ons wordt nog niet veel afgestoken maar als er een knal is reageert ze niet heel erg. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:40

Tonic boeit het duidelijk niet. Die is alleen maar bezig met knuffelen. Ginger vind het volgens mij vooral irritant die knallen de hele tijd

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:48

Mowgli lag bij me, niet relaxed maar ze bleef toch bij me om steun te zoeken.
Tot er 1 of ander sociaal gemankeerde hier vlak voor ff flink wat ging lopen knallen {:)-:(, toen króóp ze weg om een verstopplekje te zoeken. :(:)
Inmiddels is ze bij me in bed komen liggen, wel onder het dekbed want daar is het veilig en de rest vd wereld is maar eng nu.

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:10

Afbeelding
Afbeelding
Do ligt er inmiddels zo bij. Al woon ik in een klein dorp en zijn de knallen vaak verweg.
Maar hij gaat vanavond in mijn kamer met de radio aan. Want onze autist gaat bij elke knal die hij hoort aan het raam staan en tegen het raam aan springen. Dan heeft hij misschien ook iets meer rust

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:12

de mini's hier zijn te klein om het te beseffen maar ik ga even kijken wat mams vh vuurwerk vindt.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:46

Mario is zoo zielig. Hij mag normaal gesproken altijd naar buiten wanneer hij wil maar we hebben hem sinds gisteravond binnen, dus het kattenluik zit op slot.

Vannacht rond 6 uur hoorde ik hard gerommel aan het kattenluik, dus ik kijken, zit er een buurkat vanaf de buitenkant tegenaan te beuken. Dus ik wilde de deur open gooien om hem weg te jagen, maar het kettinkje zat op de deur dus de deur schoot minstens zo hard terug. Met mijn vinger ertussen. Heb nog nooit zoveel pijn gevoeld, ik kon echt alleen maar heel hoog piepen. Mijn hele nagel is paars en ik kan eigenlijk niets met mijn vinger.

Mario snapt er niets van dat hij niet naar buiten mag, zit steeds voor het kattenluik, of naar me te miauwen.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:25

Hier gaat het best ok, Joey ligt lekker in de kast te slapen en Victor terroriseert het huis.
Het hondje van mn moeder is alvast hier, en dat is toch wel heel leuk.. beestje is geen katten gewend, alleen Moor en Joey... deze is wel even wat anders..
Echte knallen schrikt Victor wel van, maar hij is nog lekker aan het spelen.. uh.. slopen.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:26

AUW ! Dat doet zeer Maanlicht! :oo

Wat ik met Joey altijd deed toen hij nog geen afgesloten tuin had, was hem in 1 kamer zetten met z'n spulletjes, dan had hij ook niet het onbegrip voor het luik wat niet opengaat..

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:34

@foto's: ik zag hele leuke poezen foto's. Leuk allemaal!

Hier even ego. Pip is vandaag thuis gekomen! Het is gelukkig allemaal heel erg goed gegaan. Haar knieschijfje was naast de knie terecht gekomen (ze zien dit meestal alleen bij aangeboren afwijkingen, maar door het oude bloed in de knie was het duidelijk door een trauma, val oid, gekomen). Verder waren haar banden en de rest van de knie helemaal in orde! goed nieuws dus!
Ze hebben het knieschijfje goed vastgehecht en nu is ze weer lekker thuis. Ze mag gelukkig wel uit de bench, als we erbij zijn. Ze mag namelijk niet te gek gaan doen. Ze heeft geen verband erom en alleen nog een kapje op (wat ze helemaal niks vindt natuurlijk).
Als alles goed gaat mag dat donderdag weg als ook de hechtingen er weer uit gaan.
Ze was echt dolbij om ons te zien!
Pffff nu nog even revalideren en dan weer lekker genieten. Hopelijk knapt ze snel op!
's Nachts en als we gaan werken of weg gaan oid dan moet ze wel in de bench, zodat ze geen gekke dingen kan doen. We hebben een redelijk grote staan van 125 bij 80 bij 80, dus daar past gelukkig alles wel in.

Iedereen een heel fijn oud en nieuw gewenst!!!!!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:50

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:08

linda_hans schreef:
@foto's: ik zag hele leuke poezen foto's. Leuk allemaal!

Hier even ego. Pip is vandaag thuis gekomen! Het is gelukkig allemaal heel erg goed gegaan. Haar knieschijfje was naast de knie terecht gekomen (ze zien dit meestal alleen bij aangeboren afwijkingen, maar door het oude bloed in de knie was het duidelijk door een trauma, val oid, gekomen). Verder waren haar banden en de rest van de knie helemaal in orde! goed nieuws dus!
Ze hebben het knieschijfje goed vastgehecht en nu is ze weer lekker thuis. Ze mag gelukkig wel uit de bench, als we erbij zijn. Ze mag namelijk niet te gek gaan doen. Ze heeft geen verband erom en alleen nog een kapje op (wat ze helemaal niks vindt natuurlijk).
Als alles goed gaat mag dat donderdag weg als ook de hechtingen er weer uit gaan.
Ze was echt dolbij om ons te zien!
Pffff nu nog even revalideren en dan weer lekker genieten. Hopelijk knapt ze snel op!
's Nachts en als we gaan werken of weg gaan oid dan moet ze wel in de bench, zodat ze geen gekke dingen kan doen. We hebben een redelijk grote staan van 125 bij 80 bij 80, dus daar past gelukkig alles wel in.

Iedereen een heel fijn oud en nieuw gewenst!!!!!

Jeetje, dat klinkt als een heftige operatie!
Beterschap Pip!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:22

Jeetje flinke smak heeft pip dan gemaakt! Gelukkig is de operatie goed gegaan!
Dushi lijkt tot nu toe relaxt onder de bommetjes gelukkig!