Ik ben net klaar met de strikjes kammen. Zeldzame foto van de strikjes zonder strikjes.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlis schreef:oh een vriendin van mij uit oudenbosch had t zelfde.Hier idd ook effe bezig geweest om Ivy beschermd te krijgen, waardes moesten idd eerst nog verder zakken voor enting.
Moet helaas andere dierenarts zoeken voor kat en honden titeren, waar wij heen gingen (45 minuutjes rijden) verhuizen naar Frankrijk en praktijk is door niemand overgenomen helaas. Eigen dierenarts hier titeren nietm
Wel goede waardes de pups, gelukkig
RoosvanBlue schreef:Groene tuig staat prachtig bij Frits! Paars vind ik ook gaaf. Ik heb turquoise als kleur want bijpassende laarzenBen benieuwd hoe lang 'voor nu even' concreet is Kiimm
![]()
Ik ben net klaar met de strikjes kammen. Zeldzame foto van de strikjes zonder strikjes.
[ [url=m/LoqMr6.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Marlis schreef:oh een vriendin van mij uit oudenbosch had t zelfde.Hier idd ook effe bezig geweest om Ivy beschermd te krijgen, waardes moesten idd eerst nog verder zakken voor enting.
Moet helaas andere dierenarts zoeken voor kat en honden titeren, waar wij heen gingen (45 minuutjes rijden) verhuizen naar Frankrijk en praktijk is door niemand overgenomen helaas. Eigen dierenarts hier titeren nietm
Wel goede waardes de pups, gelukkig
Die ging dus naar dezelfde arts. Die ging nu naar een andere. Maar arts blijkt niet achter titeren te staan. Dus na titeren hoe dan ook vaccinatie advies..
Zonnebloem92 schreef:Ik kom helaas ook meekletsen.
Ik zeg helaas omdat onze lieve Toller maar 5 jaar heeft mogen worden en 2 weken geleden plots is overleden aan een bloedende tumor bij zijn hart.
Een enorm gemis, vooral voor de kinderen (die willen graag een nieuwe hond) dus zodoende ons op de wachtlijst laten zetten voor een nieuwe Toller.
Dit gaat echter iets vlugger dan verwacht want vanwege een afmelding krijgen we over 4 weken onze pup in huis.
Timing is niet optimaal aangezien ik 1 september bij mijn nieuwe werk start en werklui dan ook beginnen met de verbouwing van de badkamer en de kozijnen.
Zonnebloem92 schreef:Ik kom helaas ook meekletsen.
Ik zeg helaas omdat onze lieve Toller maar 5 jaar heeft mogen worden en 2 weken geleden plots is overleden aan een bloedende tumor bij zijn hart.
Een enorm gemis, vooral voor de kinderen (die willen graag een nieuwe hond) dus zodoende ons op de wachtlijst laten zetten voor een nieuwe Toller.
Dit gaat echter iets vlugger dan verwacht want vanwege een afmelding krijgen we over 4 weken onze pup in huis.
Timing is niet optimaal aangezien ik 1 september bij mijn nieuwe werk start en werklui dan ook beginnen met de verbouwing van de badkamer en de kozijnen.
Kiimm_ schreef:Ah wat verdrietig Zonnebloem!
Wij hebben een avontuur gehad vandaag. Na de loonse en Drunense duinen kwam ik met een vastgelopen koppeling stil te staan in mijn geboortestad. Gelukkig daar waar mijn familie woont. Er kwam met spoed een berger omdat we erg ongelukkig/gevaarlijk stonden. Mijn vriend was er op tijd bij en samen kregen we hem naar een veiligere plek. De berger wilde van daar uit dat Cody in mijn auto bleef die getakeld ging worden. Cody moest de rit dan alleen zijn in mijn getakelde auto achterop de vrachtwagen. Hier niet mee akkoord gegaan en gewacht tot mijn broertje ook te plaatse was. De situatie was daar veilig genoeg om Cody van auto over te laten stappen. Mijn broertje heeft Cody mee naar zijn huis genomen. Nadat mijn auto bij de garage was gebracht heb ik daar gewacht op meer info. Helaas krijg ik pas volgende week mijn auto weer terug. Tot die tijd is het even plannen waar ik Cody onderbreng als ik moet werken en hoe ik op mijn werk kom. In een dorp wonen is leuk, behalve als je geen auto hebt
KimD schreef:Kaus schreef:Wat idioot van die berger Kiimm, duidelijk geen dierenvriend![]()
Prachtig CB!
Nouja, ergens snap ik het wel, ik zou ze persoonlijk liever in de auto laten en met de auto meegaan, ik zie me al zitten met 6 honden.Tenzij het een enkele puppy zou betreffen, die zou ik wel meenemen op schoot.