Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 20:51

Groene tuig staat prachtig bij Frits! Paars vind ik ook gaaf. Ik heb turquoise als kleur want bijpassende laarzen :D Ben benieuwd hoe lang 'voor nu even' concreet is Kiimm :Y)

Ik ben net klaar met de strikjes kammen. Zeldzame foto van de strikjes zonder strikjes.

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 20:52

Marlis schreef:
Hier idd ook effe bezig geweest om Ivy beschermd te krijgen, waardes moesten idd eerst nog verder zakken voor enting.

Moet helaas andere dierenarts zoeken voor kat en honden titeren, waar wij heen gingen (45 minuutjes rijden) verhuizen naar Frankrijk en praktijk is door niemand overgenomen helaas. Eigen dierenarts hier titeren nietm

Wel goede waardes de pups, gelukkig
oh een vriendin van mij uit oudenbosch had t zelfde.
Die ging dus naar dezelfde arts. Die ging nu naar een andere. Maar arts blijkt niet achter titeren te staan. Dus na titeren hoe dan ook vaccinatie advies.. -O-

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 21:28

RoosvanBlue schreef:
Groene tuig staat prachtig bij Frits! Paars vind ik ook gaaf. Ik heb turquoise als kleur want bijpassende laarzen :D Ben benieuwd hoe lang 'voor nu even' concreet is Kiimm :Y)

Ik ben net klaar met de strikjes kammen. Zeldzame foto van de strikjes zonder strikjes.

[ [url=m/LoqMr6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, ik ben koop verslaafd voor Cody, dus dat 'voor nu even' zal niet lang zijn _O-

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:06

kiwiwitje schreef:
Marlis schreef:
Hier idd ook effe bezig geweest om Ivy beschermd te krijgen, waardes moesten idd eerst nog verder zakken voor enting.

Moet helaas andere dierenarts zoeken voor kat en honden titeren, waar wij heen gingen (45 minuutjes rijden) verhuizen naar Frankrijk en praktijk is door niemand overgenomen helaas. Eigen dierenarts hier titeren nietm

Wel goede waardes de pups, gelukkig
oh een vriendin van mij uit oudenbosch had t zelfde.
Die ging dus naar dezelfde arts. Die ging nu naar een andere. Maar arts blijkt niet achter titeren te staan. Dus na titeren hoe dan ook vaccinatie advies.. -O-

Pff lekkere dierenarts dan.. dan biedt je toch geen titeren aan

kiwiwitje

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 06:06

Ja dat zeiden wij ook al indd..

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 08:26

Ben blij dat mijn eigen dierenarts tritreert en daar ook achter staat en zich daar ook in verdiept heeft.
Die foto van Maze, heerlijk blije kop :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 09:27

fannetje schreef:
Ben blij dat mijn eigen dierenarts tritreert en daar ook achter staat en zich daar ook in verdiept heeft.
Die foto van Maze, heerlijk blije kop :D

Ja haha, trots naast mama! <3 Eens kijken of de volgende lading ook mini-Sofietjes worden. :):)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 14:05

Even een snelle ego post vanuit de Dordogne.
15min van hier is een meer. We konden het slechter treffen <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen de laatste volle dag en zaterdagochtend begint de 2 dagen reis terug naar huis weer. 6 volle dagen hier is echt te weinig (geweest) ;(

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:18

Ik kom helaas ook meekletsen.
Ik zeg helaas omdat onze lieve Toller maar 5 jaar heeft mogen worden en 2 weken geleden plots is overleden aan een bloedende tumor bij zijn hart.
Een enorm gemis, vooral voor de kinderen (die willen graag een nieuwe hond) dus zodoende ons op de wachtlijst laten zetten voor een nieuwe Toller.
Dit gaat echter iets vlugger dan verwacht want vanwege een afmelding krijgen we over 4 weken onze pup in huis.
Timing is niet optimaal aangezien ik 1 september bij mijn nieuwe werk start en werklui dan ook beginnen met de verbouwing van de badkamer en de kozijnen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:23

Zonnebloem92 schreef:
Ik zeg helaas omdat onze lieve Toller maar 5 jaar heeft mogen worden en 2 weken geleden plots is overleden aan een bloedende tumor bij zijn hart.
Een enorm gemis, vooral voor de kinderen (die willen graag een nieuwe hond) dus zodoende ons op de wachtlijst laten zetten voor een nieuwe Toller.
Dit gaat echter iets vlugger dan verwacht want vanwege een afmelding krijgen we over 4 weken onze pup in huis.
Timing is niet optimaal aangezien ik 1 september bij mijn nieuwe werk start en werklui dan ook beginnen met de verbouwing van de badkamer en de kozijnen.

Ach, wat verdrietig zeg! Zeker voor de kinderen ook erg lastig. Ergens is een nieuwe puppy ook een fijne afleiding van het verdriet en get gemis en zeker geen vervanging voor jullie overleden maatje. :(:)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 16:24

Zonnebloem92 schreef:

Jeetje wat rot zo jong! Heel veel sterkte!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:36

Da’s idd echt veel te jong/vroeg zeg! Wat vreselijk verdrietig!

Bij ons kwam het qua timing ook onverwachts sneller als we dachten nadat onze Rex weg viel. Wel al redelijk snel gaan kijken naar fokkers ivm de verwachting dat we even moesten gaan wachten. We wisten namelijk wel zeker al dat er tzt een nieuwe hond zou komen. Wij kregen ook veel sneller als verwacht het nieuwtje dat er dmv annulering een pup vrij kwam dus zo gezegd zo gedaan en gaan kennismaken and the rest is history. Wij hadden dus een maand na het overlijden van Rex een nieuwe pup + kitten. Ik heb het ook zeker nooit gezien als vervanging van want mijn Rex, mijn ‘puppy’, was mijn soulmate hond en dat zal nooit veranderen. Maar de komst van Arya en Sansa hebben ons zoveel moois gebracht waar we nu samen nieuwe herinneringen mee maken. Het bezig zijn met Arya heeft mij veel goeds gedaan en omdat ik veel thuis ben, vond ik het ook heel erg fijn om die leegte niet meer te hebben nadat Rex wegviel.

Maar rouwen en een nieuw beestje in huis halen is een heel emotionele en persoonlijke ‘reis’ en daarin kun je alleen voor jezelf bepalen wat je wilt/je eigen gevoel het beste in volgen.

Edit:
Hoelang duurt ‘t verbouwen? Misschien anders een optie om de pup een paar weken langer bij de fokker te laten bv? Maar voor veel is ook vast wel een oplossing te bedenken. Succes en hopelijk toch ook zeker wat plezier met voorbereiden van de komst, ondanks de nog aanwezige rouw om het verlies van je Toller. Hopelijk dat het bezig zijn met de pup je straks goede afleiding kan geven - heeft het bij mij wel gedaan :)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:03

Ah wat verdrietig Zonnebloem! :(:)

Wij hebben een avontuur gehad vandaag. Na de loonse en Drunense duinen kwam ik met een vastgelopen koppeling stil te staan in mijn geboortestad. Gelukkig daar waar mijn familie woont. Er kwam met spoed een berger omdat we erg ongelukkig/gevaarlijk stonden. Mijn vriend was er op tijd bij en samen kregen we hem naar een veiligere plek. De berger wilde van daar uit dat Cody in mijn auto bleef die getakeld ging worden. Cody moest de rit dan alleen zijn in mijn getakelde auto achterop de vrachtwagen. Hier niet mee akkoord gegaan en gewacht tot mijn broertje ook te plaatse was. De situatie was daar veilig genoeg om Cody van auto over te laten stappen. Mijn broertje heeft Cody mee naar zijn huis genomen. Nadat mijn auto bij de garage was gebracht heb ik daar gewacht op meer info. Helaas krijg ik pas volgende week mijn auto weer terug. Tot die tijd is het even plannen waar ik Cody onderbreng als ik moet werken en hoe ik op mijn werk kom. In een dorp wonen is leuk, behalve als je geen auto hebt :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:49

Cursebreaker: wauw die laatste foto is er een om in te lijsten. Prachtig.

Zonnebloem 92: wat sneu zo jong.

Kiimm_: jeetje schrikken zeg, gelukkig iedereen ongedeerd. Wel rot van de auto en qua plannen met Cody.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:54

Kiimm_ schreef:
Ah wat verdrietig Zonnebloem! :(:)

Wij hebben een avontuur gehad vandaag. Na de loonse en Drunense duinen kwam ik met een vastgelopen koppeling stil te staan in mijn geboortestad. Gelukkig daar waar mijn familie woont. Er kwam met spoed een berger omdat we erg ongelukkig/gevaarlijk stonden. Mijn vriend was er op tijd bij en samen kregen we hem naar een veiligere plek. De berger wilde van daar uit dat Cody in mijn auto bleef die getakeld ging worden. Cody moest de rit dan alleen zijn in mijn getakelde auto achterop de vrachtwagen. Hier niet mee akkoord gegaan en gewacht tot mijn broertje ook te plaatse was. De situatie was daar veilig genoeg om Cody van auto over te laten stappen. Mijn broertje heeft Cody mee naar zijn huis genomen. Nadat mijn auto bij de garage was gebracht heb ik daar gewacht op meer info. Helaas krijg ik pas volgende week mijn auto weer terug. Tot die tijd is het even plannen waar ik Cody onderbreng als ik moet werken en hoe ik op mijn werk kom. In een dorp wonen is leuk, behalve als je geen auto hebt :+

Oei! Dat is een dure meeting geworden. := Gelukkig goed afgelopen!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:11

Wat idioot van die berger Kiimm, duidelijk geen dierenvriend :n

Prachtig CB!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:16

Kaus schreef:

Prachtig CB!

Nouja, ergens snap ik het wel, ik zou ze persoonlijk liever in de auto laten en met de auto meegaan, ik zie me al zitten met 6 honden. := Tenzij het een enkele puppy zou betreffen, die zou ik wel meenemen op schoot.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:31

KimD schreef:
Kaus schreef:

Prachtig CB!

Nouja, ergens snap ik het wel, ik zou ze persoonlijk liever in de auto laten en met de auto meegaan, ik zie me al zitten met 6 honden. := Tenzij het een enkele puppy zou betreffen, die zou ik wel meenemen op schoot.

Dan vind ik het ook een ander verhaal, maar in deze situatie wilde ik het echt niet. Cody was al van slag doordat we midden op de weg stil stonden en mijn vriend er ineens was. Ook zat ik zelf hoog in stress, Cody is dan al snel van slag als hij dat merkt. Als de situatie onveilig was had ik hem ook laten zitten, maar toen de berger er was stonden we veiliger en mijn broertje kon er praktisch naast parkeren, dus ik wilde hem toen gewoon overplaatsen.

Het was een dure meeting ja, maar anders was het wel een andere keer gebeurd :') Vandaag kwam praktisch gezien wel goed uit :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:00

En jij hebt ze in benches volgens mij KimD? Kiimm volgens mij niet. Dan heb je dus zo'n ongeleid project los in je auto, nee dankje := Hoe erg is het nou voor die berger als je even een hond bij de passagier tussen de benen hebt.

Wij hadden vandaag groot plezier op de Natte Neuzen Route :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:02

Pff, vervelend zeg Kimm, hopelijk valt de schade mee.
Zonnebloem, gecondoleerd en gefeliciteerd komen dan nu wel heel dicht na elkaar. 5 jaar is idd erg jong, maar zoiets komt ook niet vaak voor.
Curse, het ziet er prachtig uit daar!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even een paar fotootjes van het stel bij het water vandaag.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:21

Kim van Cody, oliebol he. Dat is echt een dure meeting zo!

Kaus, die blije koppen ook he <3

Curse Weer prachtige foto's. Ik ben niet anders gewend van je :+

Zonnebloem Dat is echt veel te jong. Ondanks de komst van de nieuwe pup veel sterkte :knuffel:

De meeting vandaag was echt gezellig! Jip heeft het halve meer daar leeg gedronken. Ze waren echt wel een tof stel bij elkaar. Al moest Jip zich soms even laten horen. Eikel :Y)
Wij gaan nu weer even een paar dagen rustig aan doen, ik merk dat ik toch extreem snel vermoeid ben. Dus nu is het weer even gedaan met de pret. :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 23:14

Ik heb ook nog een aantal foto's van vanochtend :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 09:05

Even rustig aan dan CC, even tijd voor herstel dus.
Kimm, die laatste foto, stelletje klefbekken waren het op het terras

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:00

Hee Kaus, je bent in mijn achtertuin geweest. :D Nouja, zo voelt het, haha. Daar kom ik ook altijd! :P

Wat een gezellige meeting! <3

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:07

Welke natte neuzen route heb je gedaan Kaus?
Er zijn er meerdere volgens mij in NL.