Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn dus continu aan het afwisselen met wie er thuis is, om hem nog niet alleen te laten. (Ook omdat hij nu even elk uur wat te eten krijgt)
Billy ik blijf verliefd op jouw Marley! Goed om te horen dat ze het zo goed doet!
Ach, het is een puber denk ik dan maar, komt vast wel goed.
Wat koekjes en knuffels doen wonderen gelukkig. En Chicka? Die snapt de ophef niet zo...

. Snoepje voor zn neus werkt niet, tak weg gooien werkt niet. BANANEN IN ZN OREN op zn moment. mvdende schreef:Hier vinden mensen het leuk om afgekloven kippenbotjes en ander BBQ bot afval gewoon in het gras te gooien. Het resultaat is een pup die voor de zoveelste x een bot te pakken heeft en vervolgens pak me dan gaat spelen. Ik krijg hem dus ook niet meer te pakken. Snoepje voor zn neus werkt niet, tak weg gooien werkt niet. BANANEN IN ZN OREN op zn moment.
Maar nee mijn koppige husky wil altijd alles vreten
toppunt vorig jaar mijn verzekering wil niks meer betalen als ze weer wat opeet en moet overgeven
dus naja zelf 300 euro aftikken elke keer is niet leuk
Ik zou dan ook sowieso gaan voor een korfje. Veel te bang dat ze iets verkeerds eet. Al hebben ze hier al chocotaart gestrooid en daar snuffelde ze aan en liep er vervolgens met een boog omheen..
en ja het gebeurde vaak, maar ook mijn overbezorgde kant dat ik al gauw naar DA ga