Julia schreef:Neon, mag ik vragen wat je Kiko voert?
Een vriendin van mij heeft een dalmaat met allergieën. Tot dusver gaat geen enkel merk goed (20+ merken van Acana tot Hill's). Vers vlees/barf heeft ze alle verkrijgbare diersoorten al van gevoerd, maar blijft aanmodderen. Resulteert in jeuk, buikpijn en oorontstekingen. De DA weet het ook niet meer. Hij is nu 7 en in die 7 jaar nog niks gevonden wat echt goed gaat.
Als iemand nog ideeën heeft dan horen we het heel graag!
Ik voer tegenwoordig Healthy Dog maar heb ook goede ervaringen met Nutro Natural Choice. Ik vind Healthy Dog wel een stuk betaalbaarder.
Healthy Dog Regular
Natuurlijk, tarwe glutenvrije, complete voeding voor iedere hond, van alle rassen.
Extra hemoglobinepoeder toegevoegd als natuurlijke bron van eiwit en zalmolie voor omega 3 + 6 vetzuren.
Ingrediënten: Vlees en dierlijke bijproducten (rundvlees en hemoglobinepoeder, ongeveer 25%), granen (maïs), oliën en vetten, plantaardige producten, zaden, melk-en bijproducten, gist, vis-en bijproducten (zalmolie), insuline, mineralen, vitaminen en sporenelementen.
Analyse: Ruw eiwit: 24,0%, Ruw vet: 10,0%, Ruw celstof: 2,8%, ruwe as: 7,1%, Calcium: 1,35%, Fosfor: 0,75%, Kalium: 0,46%, Natrium: 0,3%
Voordelen:
Tarwe-glutenvrij
Maïs incl. vezels: licht verteerbaar
Lijnolie: darmflora bevorderend
Zalmolie: omega 3 + 6
Biergist: bloedzuiverend en huid bevorderend
Prebiotica: afweersysteem bevorderend
Spijsvertering bevorderend en minder ontlasting
Gezonde, glanzende vacht
Sterke, soepele spieren en gewrichten