Sproet zit alleen na een half uur al te wachten van; okay ik heb het hier wel gehad haal me er maar weer uit.

Nagini dat hangmatje heb ik voor mijn ratten. M'n konijn gaat er niet in passen en is er veel te zwaar voor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloez schreef:Ik zet Sproet twee keer per dag minstens een uur in de ren en dan gaat ze weer naar binnen. We moeten nog altijd de bovenkant afmaken maar er komt steeds wat tussendoor.
Sproet zit alleen na een half uur al te wachten van; okay ik heb het hier wel gehad haal me er maar weer uit.Misschien omdat ze het binnen gezelliger vindt nu ze nog geen maatje heeft en er hier wat meer afleiding is oid. Ze zit nu zelfs driftig aan het draadje van haar drinkflesje te trekken voor aandacht.
Nou wacht er elke keer ook een verschoont hok als ze weer terug mag met een gevuld bakje voer dus dat zal ook wel een rol meespelen.
Nagini dat hangmatje heb ik voor mijn ratten. M'n konijn gaat er niet in passen en is er veel te zwaar voor.
MarlindeRooz schreef:Dat is niet voor aandacht denk ik, maar het uit een flesje drinken gaat niet snel genoeg voor een konijn. Het is dus frustratie. Ik zou een waterbakje gebruiken.
Eoweyn_x schreef:Flesjes zouden ook zorgen ook voor lucht in de maag/darmen, wat gas kan veroorzaken