Dus ze hebben vanmiddag even lekker buiten kunnen zitten!
Is niet helemaal geweldig maar best leuk gelukt met de spulletjes om huis vond ik.

Hahaha die bekjes, moet altijd zo lachen om jou foto's. Heerlijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...

Ze moeten het dus maar met stenen doen. Volgend jaar krijgen ze een vaste ren met 2 hokken, zand en stenen. Dan kunnen ze gewoon de hele dag buiten spelen. 
En een mooi verblijf!
. Aangezien ik al een gladhaar en peruvian had leek het me wel leuk om naast een US-teddy nog een krullebol te nemen, dus het is een tessel geworden!
.
cuuuute.

! En US-teddy's zijn hier verder niet echt in de buurt te vinden. En om nu naar Limburg te rijden voor een cavia gaat me iets te ver. Dat kost mn benzine veel meer dan de caaf zelf
.
Nu mag ik er geen meer bij omdat ik er al 8 heb. Anders kon ik er wel op school een 'bestellen' maar ik durf te wedden dat ze dan dus niet van een fijne fokker af komen dus dat zou ik niet doen. In Groningen zit iemand met heel mooie Shelties, desnoods ga ik er ooit daar een halen 
gelukkig had jk het dekentje er onder en zat ik er goed onder alleen nu is wel mijn mooie broekje ondergepist 

) Dan komt het vast wel goed. 
Nu vinden ze het wel prima, Marley eet je vinger er bij op. Alleen Gompie hoeft ze echt niet, terwijl juist de opvang waar hij vandaag komt zei dat die pilletjes heel goed zijn.
2. Als ze er al kwamen moeten ze buiten..
heb alleen lotus en oreo nog
3 konijnen en 3 cavia's in 1 nacht weg

melody7 schreef:Oh nee wat vreselijk!!
Heel erg veel sterkte
Ik heb in oktober twee konijnen verloren door een marter, zo verschrikkelijk om ze zo te vinden..
melody7 schreef:Heb je daar nu geen dieren meer?
Ik durf ze sindsdien niet meer buiten te laten 's nachts. Ik ben zo bang dat hij terug komt..
Gelukkig kunnen ze dan met je mee verhuizen! Die beestjes zullen nu ook wel in shock zijn