Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tay begint nu echt door te draaien en dan moeten we nog 4 weken rust... Over 2 weken mag hij wel weer speuren als het mee zit, gelukkig maar, want hij gaat dingen uitvreten die hij nog nooit gedaan heeft.
Net rondje, het staat her en der wel heel kort he? En idd van Odin zegt, iets eerder zijn met je wissels en je kunt nog veel meters winnen, dus tijd winnen 

JesdaJinn schreef:Op welke afstand trainen jullie als je simpelweg een lijntje (achter elkaar) hebt?
Mij is ooit verteld dat de passen 3/5/7 etc moeten zijn? (Oude hondenschool)
Machie schreef:JesdaJinn schreef:Op welke afstand trainen jullie als je simpelweg een lijntje (achter elkaar) hebt?
Mij is ooit verteld dat de passen 3/5/7 etc moeten zijn? (Oude hondenschool)
5 of 7 meter. Ik train nooit op 3 meter, vind ik te kort. Ook voor Csiva. Al is die maar klein, maar ze maakt wel lange passen. Ik doe voor de zekerheid 6 passen minimaal. We hebben nooit iets staan korter dan 5 meter. Verder speel ik op rechte lijntjes ook geregeld met afstanden, dus 5, 6, 8 meter, spronghoogtes verschillende hoogtes enz enz.
Krijg het idee dat dat Jinn geholpen heeft. Hij tikt al stuk minder latten en gaat wat gecontroleerder over de sprongen.