Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Milo schreef:Gisteravond weer een van men meiden onder de bank weg moeten plukken, omdat ze zo bang is.
Wordt er wel een beetje moedeloos van. Ik haal ze er elke dag uit, ze zitten bij me maar ze blijven doodsbang. Ze willen ook niet rondlopen, blijven alleen maar in men shirt of capuchon zitten
Ze zijn van begin februari en in de kooi zijn ze gewoon lekker aan het stoeien en vermaken ze zich wel..
Heeft er iemand nog tips?
_Milo schreef:Gisteravond weer een van men meiden onder de bank weg moeten plukken, omdat ze zo bang is.
Wordt er wel een beetje moedeloos van. Ik haal ze er elke dag uit, ze zitten bij me maar ze blijven doodsbang. Ze willen ook niet rondlopen, blijven alleen maar in men shirt of capuchon zitten
Ze zijn van begin februari en in de kooi zijn ze gewoon lekker aan het stoeien en vermaken ze zich wel..
Heeft er iemand nog tips?
Arashah schreef:weet iemand een site waar ik ferplast etagen kan kopen? mijn bestelling heb ik storneren moeten.. ik woon in DL, liefst ook een duitse site. in geen 1 dierenwinkel kan ik plastic etage kopen.. en weer met hout t beginnen doe ik niet meer.
vevina schreef:Waar laat je ze precies los? Want een woonkamer is misschien wel opeens te groot in een keer? Ik heb op mijn slaapkamer een oud dekentje en zo een hamsterkooi staan, hier verstoppen ze zich graag in als ze los mogen lopen. Dus misschien ook wat 'veilige' plekjes creëren misschien? Ik heb verder echt geen idee, maar dit is wat mijn ratten prettig vinden. En daarnaast hebben ze tijdens het los lopen altijd toegang tot de kooi.
En Ohja mijn dekbed verstoppen ze zich graag inmaar het bed is misschien niet voor iedereen een optie natuurlijk.
Arashah schreef:ik praat veel met ze, begroet ze wanneer ik thuis kom, zeg goedenacht wanneer ik in bed ga en goedemorgen. ik doe dat bewust want dan reageren ze niet zo schrikkerig.. als ik mij niet aankondig dan schrikken ze heel erg..
alle 4 komen ze nu naar mij toe als ik ze begroet, of ze laten zich kort zien met een grote gaap en verdwijnen weer in hun slaapzakken XD