Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik vind Harrie trouwens echt helemaal geweldig! Doet me qua uiterlijk wel denken aan Charley, maar toch ook wel weer heel anders 
fijn dat er vooruitgang zit tussen hem en Mino!
hij vindt het wachten aan de zijkant met de andere honden nog een beetje spannend, maar hij doet echt ontzettend zijn best op het veld en vindt het ook erg leuk. Dit is de eerste hond waar we agility mee doen, dus het is voor iedereen erg wennen haha. Maar we zijn lekker bezig zo 

ik hoop dat ie gauw zijn vertrouwen terug vindt!
. Wat leuk zo te horen over de vader. Wat is de moeder van Charley dan, als het een kruising is?
al zullen ze als ze beide volwassen zijn wel een heel ander uiterlijk hebben, maar vooral als pup leken ze wel veel op elkaar! 

Het zou wel een stuk makkelijker zijn dan benchtraining

Silvia schreef:Wat een mooie foto’s zie ik voorbij en wat is Charley mooi geworden!
Vraagje: hebben jullie nog advies over welk type / merk loopsheidbroekje? Mijn pup is nu 6 maanden en ik wil haar graag alvast laten wennen. Het liefst doe ik niets om maar dan mag ze niet naar de les. Met broekje wel. Ik heb een Markiesje van nu ruim 4 kilo. Ik had al een broekje gekocht maar die zit voor geen meter… de bevestiging prikt in haar zij. Iemand nog tips?

Wat een popjes zo!
Krimpt in elkaar onder de aanraking en loopt direct van me weg en alles. Kon er zelf ook niks aan zien verder en de staart zelf gebruiken deed ze verder prima. Dus kwispelen, staart hoog of laag dragen, op der staart zitten was allemaal fine
Eten/drinken/poepen/plassen ook maar als ik die staart aanraakte deed ze alsof ie op zn minst gebroken was
Haar haren lagen ook overal, dacht dat ik een Collie had en geen husky 

Gelukkig kwam hij zelf aanzetten maar we waren wel echt even aan het zoeken...
we hadden de kleinste van het nest dus zal wel niet zo hard gaan
En rust pakken blijft ook echt wel lastig, hij blijft het moeilijk vinden overdag om te slapen. De nachten gaan wel heel goed, hij slaapt bijna altijd tot 6 uur (dan gaat doordeweeks de wekker dus dat houdt hij in het weekeind nu ook nog aan helaas haha).

Maar dat wisten we van tevoren, moeder komt daar ook echt bovenuit. 
fijn dat ze het goed doen! En elke pup heeft toch altijd z'n eigen "moeilijkheden"