Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik wil zó graag groen voor een hond. Tijdje op Dexter geprobeerd maar alleen DC en Ruffwear hadden destijds groene tuigen (of Julius K9 maar uh ja...) en die pasten Dexter niet. Nu heeft Non Stop ook een tof groen tuig dus heel misschien wordt toekomstige pupje ook wel groen. Op de een of andere manier is groen gewoon een moeilijk te krijgen kleur![]()
Dexter was bandje zwart-wit, koeienpatroon. Zal ik 'm dat maar niet aandoen
_KimmeL schreef:Onze kerel heeft nu een stoer blauw DC tuigje, maar met de kleuren werkt inderdaad niet, ik hoor nogsteeds dagelijks 'wat een mooi teefje heeft u' of 'is een vrouwtje hea, zie je duidelijk'. Achja, het is toch een soort van compliment
.
996981 schreef:Hoe zit dat met de waarden bij titreren? Wanneer is het goed?
kiwiwitje schreef:996981 schreef:Hoe zit dat met de waarden bij titreren? Wanneer is het goed?
Alles boven de 0-1 is goed.
Bij pups ga je in principe pas enten als parvo op 0-1 staat omdat de andere 2 in NL amper / niet voor komen.
Bij een volwassen hond was ik met deze waardes ook niet gaan enten. Omdat hepatitis alleen met DHP gezet kan worden. Dan zou ik eerder over een half jaar of jaar opnieuw titeren bijv.
996981 schreef:Kaus schreef:Ik wil zó graag groen voor een hond. Tijdje op Dexter geprobeerd maar alleen DC en Ruffwear hadden destijds groene tuigen (of Julius K9 maar uh ja...) en die pasten Dexter niet. Nu heeft Non Stop ook een tof groen tuig dus heel misschien wordt toekomstige pupje ook wel groen. Op de een of andere manier is groen gewoon een moeilijk te krijgen kleur![]()
Dexter was bandje zwart-wit, koeienpatroon. Zal ik 'm dat maar niet aandoen
Frits heeft het Ramble tuig van Non Stop. Geen idee of je dat een mooie kleur vindt en of het is wat je zoekt, maar ik ben er tot nu toe enthousiast over!
Kaus schreef:996981 schreef:
Frits heeft het Ramble tuig van Non Stop. Geen idee of je dat een mooie kleur vindt en of het is wat je zoekt, maar ik ben er tot nu toe enthousiast over!
Ik vind de kleur wel erg tof! Ik twijfel wel of het model niet te breed zal zijn voor een smalle kelpie. Al helemaal een teefje. Als ik al zie hoe breed ie zit op jouw pupje. En dan is die van jou relatief breed
Kaus schreef:996981 schreef:Frits heeft het Ramble tuig van Non Stop. Geen idee of je dat een mooie kleur vindt en of het is wat je zoekt, maar ik ben er tot nu toe enthousiast over!
Ik vind de kleur wel erg tof! Ik twijfel wel of het model niet te breed zal zijn voor een smalle kelpie. Al helemaal een teefje. Als ik al zie hoe breed ie zit op jouw pupje. En dan is die van jou relatief breed