Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:52

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:11

Pandameisje schreef:
wat een lieve foto's weer allemaal.

wij hebben morgen weer een afspraak staan voor lilo bij de dierenarst zie dit topic.

[BB] hond haar neus veranderd langzaam van kleur

Toen mijn collega zijn hond begon te verkleuren (niet persé de neus, maar ook vacht ed) bleek dit een verhoogd T4hormoon te zijn. Is door middel van bloedonderzoek aan het licht gekomen. Wellicht heb je nog iets aan deze informatie.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:16

skippy
Met oudjaar is dat toch idd zo sneu voor zoveel hondjes he :(
Wel fijn dat skip het dan van vooraan in de avond tot de ochtend erna vroeg vol kan houden. Dan hoef je idd nog naar buiten in de tussentijd.

Many
Dankje! Het is idd genieten hier in de omgeving. En zeker fijn als je dan niemand tegenkomt :j
We hebben tussendoor even midden in een open veld pauze gehouden. Jasje op de grond en daar ben ik op gaan zitten en even wat drinken en genieten van het uitzicht (en Arya's duffe blik :'))

Afbeelding

kiwi
Was idd heerlijk <3 Het is doordeweeks nu weer een stuk beter te doen nu in ieder geval de helft vd kids dan op een dag als vandaag naar school zijn. Dat merk je wel :j Fijn dat dat idd weer wat beter gaat nu :j <3 Benieuwd in hoeverre het echt gaat helpen allemaal want ik denk dat veel fokkers nu gewoon doorgaan zonder stambomen en genoeg mensen ook stamboomloos blijven kopen. Maar goed, ze zijn er wel mee bezig en dat is iets. Ik ben wel benieuwd naar de invloed van de nieuwe maatregelen op lange termijn.

Jeanine
Leuk! Ik vind het altijd zo schattig uitzien, hondjes in een fietskrat <3

Warboel
Dankje <3 Ik ben benieuwd hoeveel ze nog veranderd tot een jaar of 2-3. Als ik nu terugkijk naar toen ze nog jonger was is ze qua kleur toch nog wel verrassend meer veranderd als ik vooraf had gedacht. En wat een heerlijke foto's van bij Otje <3 Zo leuk ook hoe gek ze is met je vriend. Wat een leuke pup <3 <3 <3

Pandameisje
Succes morgen bij de DA. Benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft erover.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 17:56

Chicka zag een geitje ....

Afbeelding
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:02

Aww die oortjes <3

Ot heeft vandaag even haar tuigje omgehad, vond ze geen enkel probleem. Hij is wel nog een beetje groot :+
Afbeelding

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:48

Stoer hoor! Echt fijn dat ze daar al het een en ander leert, kan ze maar in the pocket hebben.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:48

kiwiwitje schreef:

[ [url=m/n26byU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK571k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kan zo op show :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 18:59

RoosvanBlue schreef:
kiwiwitje schreef:

[ [url=m/n26byU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK571k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kan zo op show :D

Ik vrees dat ze t dan niet meer leuk vind :')

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:01

In de categorie 'zo kan het ook': liep net met Toby buiten in het dorp. Komt een meneer de hoek om met een enorme amstaff/ pitbull/ lookalike reu (meestal kom ik amstaffs / pitbulls tegen met mensen die heel laconiek doen over potentiële hondagressie aan het andere eind vd riem). Deze meneer stopt keurig op tien meter van mij vandaan, vraagt 'is het een reu of een teef?'. Op mijn antwoord dat ik een reu heb, antwoordt hij 'dan steken wij even over, voor iedereen rustiger!'

Hoe fijn, iemand die weet hoe de hond is die hij aan zijn riem heeft, en dus vragen stelt en afstand inbouwt! Geeft rust, geen van beide honden raakte op die afstand gestresst, heerlijk!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:02

Oh geweldig <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 19:15

Kijk dat is top!

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:28

Skippy01 schreef:
In de categorie 'zo kan het ook': liep net met Toby buiten in het dorp. Komt een meneer de hoek om met een enorme amstaff/ pitbull/ lookalike reu (meestal kom ik amstaffs / pitbulls tegen met mensen die heel laconiek doen over potentiële hondagressie aan het andere eind vd riem). Deze meneer stopt keurig op tien meter van mij vandaan, vraagt 'is het een reu of een teef?'. Op mijn antwoord dat ik een reu heb, antwoordt hij 'dan steken wij even over, voor iedereen rustiger!'

Hoe fijn, iemand die weet hoe de hond is die hij aan zijn riem heeft, en dus vragen stelt en afstand inbouwt! Geeft rust, geen van beide honden raakte op die afstand gestresst, heerlijk!

Kijk daar worden we blij van :)

Jackie heeft een meerkeuze vraag voor jullie.

Wat is het beste moment om in de sloot te duiken:

A) Voordat je uitgebreid gekamd bent
B) Nadat je uitgebreid gekamd bent

Afbeelding

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:38

Hallo,
Ik wil me graag melden. Afgelopen kerst woonde ik nog thuis en heb ik als verrassing (wel vooraf gepeild) een golden retriever pup gekocht, Alfa is nu 7 maanden <3
Afbeelding

Ik woon nu een paar maanden samen met mijn vriend en wij willen ook een hond, ik mis het zo erg. Ik heb de Fokker bericht waar ik de pup van mijn ouders vandaan heb, en wat blijkt.. Ze heeft nu een nestje van 3 weekjes oud. Wij hebben straks eerste keus :o Ik ben een echte hondenmens en kan niet wachten :D

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:55

Kiimm_ schreef:
Hallo,
Ik wil me graag melden. Afgelopen kerst woonde ik nog thuis en heb ik als verrassing (wel vooraf gepeild) een golden retriever pup gekocht, Alfa is nu 7 maanden <3
[ Afbeelding ]

Ik woon nu een paar maanden samen met mijn vriend en wij willen ook een hond, ik mis het zo erg. Ik heb de Fokker bericht waar ik de pup van mijn ouders vandaan heb, en wat blijkt.. Ze heeft nu een nestje van 3 weekjes oud. Wij hebben straks eerste keus :o Ik ben een echte hondenmens en kan niet wachten :D

Wat leuk, welkom!

@roos haha, ik heb op insta al gereageerd: B uiteraard! Dogs will be dogs. Smerig worden is altijd het beste!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 21:02

Of C) All of the above _O-
Heerlijk haha.

Leuk Kiimm_, leuke hond op je foto! Superleuk om naar uit te kijken <3
Tof dat je eerste keuze hebt!

:#
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:13

Een jaar geleden zat ik nu in de stress.. gingen de temperatuur dalingen bij de teef goed. Maar.. 'voorlopig komt er niets' was het laatste berichtje om 23.30 'ga maar slapen' :')

Ware het niet dat ik op 13 mei 2019 rond 1 uur werd wakker gebeld; JE MOET NU KOMEN!!

*\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 07:45

Ooohhh dat is altijd spannend Denies!!

Ik heb een insta pagina aan gemaakt voor de teckel :o yoshi_deteckel voor wie het leuk vind :)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 07:49

xDenies schreef:
Een jaar geleden zat ik nu in de stress.. gingen de temperatuur dalingen bij de teef goed. Maar.. 'voorlopig komt er niets' was het laatste berichtje om 23.30 'ga maar slapen' :')

Ware het niet dat ik op 13 mei 2019 rond 1 uur werd wakker gebeld; JE MOET NU KOMEN!!

*\o/*

Gefeliciteerd! *\o/*

x_Jeanine_x schreef:
Ooohhh dat is altijd spannend Denies!!

Ik heb een insta pagina aan gemaakt voor de teckel :o yoshi_deteckel voor wie het leuk vind :)

Leuk! :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:17

Gefeliciteerd denise!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:27

Skippy, wat goed van die man! Daar kunnen veel hondenbezitters nog een voorbeeld aan nemen.

Gefeliciteerd xDenies *\o/*

Kiimm_, welkom en wat leuk dat jullie een pup krijgen! Ook weer een Golden Retriever dus?

Warboel, zo'n lieve foto <3 en wat wordt ze al groot!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 08:40

welkom Kiimm!

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:15

welkom Kiimm! (hoeveel kimmen hebben we ondertussen? :') )

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:17

Van schreef:
welkom Kiimm! (hoeveel kimmen hebben we ondertussen? :') )

Ik dacht net hetzelfde inderdaad! :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:40

Het komt maar zelden voor dat ik naamgenoten heb :')

@Many inderdaad ook een golden retriever. Ik ben allergisch voor honden en weet sowieso bij dit ras dat ik daar geen last van heb :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:41

Gefeliciteerd Denise! En welkom nog een Kim! :P
Wij mogen vanavond eindelijk weer naar cursus maar ik ben sinds zondag niet lekker. Zit nu thuis op een strak rennie regime maar ben een beetje bang dat ik het niet ga kunnen nog :(
Maar ja mocht het echt niet willen dan kan mijn vriend nog gaan. Alleen als we nu net behendigheid mogen starten is dat denk ik minder praktisch hahaha.