Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandameisje schreef:wat een lieve foto's weer allemaal.
wij hebben morgen weer een afspraak staan voor lilo bij de dierenarst zie dit topic.
[BB] hond haar neus veranderd langzaam van kleur
Skippy01 schreef:In de categorie 'zo kan het ook': liep net met Toby buiten in het dorp. Komt een meneer de hoek om met een enorme amstaff/ pitbull/ lookalike reu (meestal kom ik amstaffs / pitbulls tegen met mensen die heel laconiek doen over potentiële hondagressie aan het andere eind vd riem). Deze meneer stopt keurig op tien meter van mij vandaan, vraagt 'is het een reu of een teef?'. Op mijn antwoord dat ik een reu heb, antwoordt hij 'dan steken wij even over, voor iedereen rustiger!'
Hoe fijn, iemand die weet hoe de hond is die hij aan zijn riem heeft, en dus vragen stelt en afstand inbouwt! Geeft rust, geen van beide honden raakte op die afstand gestresst, heerlijk!
Kiimm_ schreef:Hallo,
Ik wil me graag melden. Afgelopen kerst woonde ik nog thuis en heb ik als verrassing (wel vooraf gepeild) een golden retriever pup gekocht, Alfa is nu 7 maanden
[ Afbeelding ]
Ik woon nu een paar maanden samen met mijn vriend en wij willen ook een hond, ik mis het zo erg. Ik heb de Fokker bericht waar ik de pup van mijn ouders vandaan heb, en wat blijkt.. Ze heeft nu een nestje van 3 weekjes oud. Wij hebben straks eerste keusIk ben een echte hondenmens en kan niet wachten
xDenies schreef:Een jaar geleden zat ik nu in de stress.. gingen de temperatuur dalingen bij de teef goed. Maar.. 'voorlopig komt er niets' was het laatste berichtje om 23.30 'ga maar slapen'
Ware het niet dat ik op 13 mei 2019 rond 1 uur werd wakker gebeld; JE MOET NU KOMEN!!
x_Jeanine_x schreef:Ooohhh dat is altijd spannend Denies!!
Ik heb een insta pagina aan gemaakt voor de teckelyoshi_deteckel voor wie het leuk vind