Zijn 4 ryukins geworden ^^

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovemaylo schreef:Hoi,
Tijdje weer niks laten horen. Ik lees wel mee
Indd wat al gezegd werd, vissen kunnen je garnalen zien als hapje zeker de kleine garnaaltjes. En guppen kweken inderdaad heel snel. Al denk ik dat overbevolking wel mee gaat vallen aangezien ze hun eigen kleintjes ook wel willen opeten.
Ik ben inmiddels over op garnalen, blue diamnds. Heb 2 zwangere en er zijn er ook al 2 bevallen, dus allemaal baby's![]()
Haha wat leuk LoveUggs!!! maar als ze al staartjes hebben zijn het geen eitjes meer denk ik![]()
LoveUggs schreef:lovemaylo schreef:Hoi,
Tijdje weer niks laten horen. Ik lees wel mee
Indd wat al gezegd werd, vissen kunnen je garnalen zien als hapje zeker de kleine garnaaltjes. En guppen kweken inderdaad heel snel. Al denk ik dat overbevolking wel mee gaat vallen aangezien ze hun eigen kleintjes ook wel willen opeten.
Ik ben inmiddels over op garnalen, blue diamnds. Heb 2 zwangere en er zijn er ook al 2 bevallen, dus allemaal baby's![]()
Haha wat leuk LoveUggs!!! maar als ze al staartjes hebben zijn het geen eitjes meer denk ik![]()
Het zijn zeker nog eitjes haha. De larfjes zitten hier nog in en zwemmen nog niet rond. Ouders zijn er wel heel druk mee haha. Verder weet ik nog niet waar ik goed aan doe als ze dalijk daadwerkelijk zwemmen. De ouders beschermen ze goed maar er zullen er ook veel opgegeten worden denk ik zo.. op een gegeven moment houd de broedzorg op natuurlijk