Heb je al te vaak kittens gehad dat je kinderen er geen interesse meer in hebben of zijn ze gewoon in zo'n bui dat alles wat mama zegt lekker genegeerd wordt?
Yom
Geplaatst: 29-12-15 13:06
hee ze zijn 17, 15 en bijna 12 dan doe je toch nooit wat je moeder vraagt
Ohh, Fred Jeetje, als ik er 1 zou mogen kiezen had ik het toch wel even moeilijk gehad.
Yom
Geplaatst: 29-12-15 14:48
ja er valt nu ook nog niet te kiezen. Heb het eerder gehad dat ik nadacht om een kitten in een nest te houden en dan koos ik een favoriet uit. Had ik de rest al besproken en bleek er dus later een ander kitten veel mooier te zijn
Nu lekker wachten met te koop zetten tot ze iets van 9 weken zijn, dan hebben we tenminste zelf ruimer de tijd om de beste keuze te maken
Kleine Victor is na het vernielen van m'n planten en 2 borden maar een in z'n bench gekropen om bij te slapen..
Rennie89
Geplaatst: 29-12-15 15:51
Rianne wat ontzettend bijzonder zeg... echt als twee druppels! Moor wou gewoon nog langer blijven bij jullie dus heeft hij een dealtje met god gesloten om op deze manier alsnog bij jullie te blijven. Heel bijzonder!
Bix
Geplaatst: 29-12-15 20:12
Oh Rianne, wat een verhaal! Krijg er kippenvel van, zo toevallig.
Yom, wat een heerlijke foto's! Ik vind vooral je rode kereltjes heel knap! *hebbe*
Fotsy
Geplaatst: 29-12-15 22:02
wat een bijzonder verhaal en sprekende gelijkenis, soms komen de diertjes gewoon zelf op je pad.
Mila blijft mijn favo en dan Ivy, heb iets met kattinnen oh ik begin te zweven, jammer dat manlief me steeds terug op de grond zet
Moest net wel even lachen, de kleinste hond heeft eigenlijk maar een hekel aan de katten en zou ze het liefst afmaken als ze te dichtbij komen, kruipt ie net stijf tegen Milo aan omdat hij persee in het hoekje op de bank wilde liggen waar die kat ook lag. Milo trok me toch een arrogante rot kop Het is maar goed dat z'n gekke 5 minuten al voorbij waren, anders hadden we serieus oorlog gehad denk ik.
Trouwens wel frappant, hond kan Milo een stuk beter verdragen dan Milou. Volgebs mij is dat beest ook racistische, hij heeft het ook niet zo op donkere honden