bei Dehner of Fressnap kun je kijken, als dat in de buurt is

de prijzen zijn niet goedkoop, wat ze soms vragen is echt ziekmakend.. je kunt ook op ebay kleinanzeigen kijken, daar worden veel kooien aangeboden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Macs schreef:Marktplaats in de gaten houden, en facebook verkooppaginas voor knaagdieren enzo.
Zo heb ik de furet tower voor 80 vrij nieuw kunnen kopen. Die is in de winkel 300! Vind het achterlijk duur hoor de prijzen voor kooien. Zeker voor wat je soms krijgt.. mensen denken voor 50 euro een prima nieuwe kooi te hebben, maar die zijn vaak al te klein.
vevina schreef:Ik zag net bij mijn rat (die met de grote tumor bij haar kont) dat er een soort witte afscheiding uit haar vulva kwam (onderste gaatje) is dit normaal net zoals bij mensen of moet ik mij zorgen maken?
Macs schreef:Een vriend van mij doet 2 dames weg, woont in Utrecht. Ze zijn nog jong, helaas nog niet tam. Misschien vind je dat wat? Zijn ex heeft ze cadeau aan hem gedaan.. maar nu is het uit.. super stom natuurlijk. Maar hij heeft liever dat ze naar een huisje gaan waar ze wel aandacht krijgen.