Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 16:41

Nynkster schreef:
Nog even foto van lyn, 10 maanden oud nu.
Zal denk ik zo’n 13.5-14 kilo wegen en 50cm hoog.

[ [url=m/IJ8jrw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook mislukte oren zie ik :') Ben blij dat ik niet de enige ben, hahaha!

Marlis

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 17:26

Wauw prachtig beestje is lyn.

En de pups van kiwitje, zo leuk.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 17:38

Kaus : ik denk dat ik iets gemist heb?! Nieuwe pup ? :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:09

Kiwi super leuk jullie pups!!

KimD: hahahaha echte snip-oren heeft Lyn. Naar dr pap :P hoe hoog is maze nu?

Papa snip
Afbeelding

Nog meer Lyn
Afbeelding
Afbeelding

kaus beter schiet die teef nou even op! Lyn wil spelen met andere puppy =:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:30

Ik vind Lyn echt een prachtige hond!

Ik knap langzamerhand weer op, en stilzitten is niets voor mij, dus ik ben weer wandelingen aan het plannen. :+
Aanstaande donderdag ga ik samen met Sandra van Roetsj wandelen bij de Loonse en Drunense Duinen bij de Roestelberg. Zijn er hier gegadigden die ook mee willen? We hebben rond een uur of 10-half 11 afgesproken daar. :j

https://www.doggydating.com/hondenlosloopgebied/loonse-en-drunense-duinen-kaatsheuvel

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:48

CupCakes_ schreef:

Ik knap langzamerhand weer op, en stilzitten is niets voor mij, dus ik ben weer wandelingen aan het plannen. :+
Aanstaande donderdag ga ik samen met Sandra van Roetsj wandelen bij de Loonse en Drunense Duinen bij de Roestelberg. Zijn er hier gegadigden die ook mee willen? We hebben rond een uur of 10-half 11 afgesproken daar. :j

https://www.doggydating.com/hondenlosloopgebied/loonse-en-drunense-duinen-kaatsheuvel

Jammer, moet ik werken!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:56

Wij zitten zo’n 1000+ Km verderop jammer genoeg haha. Als het nu een week later was geweest :( maar have fun dames!

Ohh wat is Lyn al groot geworden! Mooi dametje!

@Kimmel,
Mooie heide foto!!

@fannetje,
Wat fijn dat het alweer beter ging met de agility

@de rest,
Bedankt voor de fijne vakantie wensen!

Vandaag de dag begonnen met een bezoekje aan Pompadour, waar onwijs veel paardensport te vinden is dus oa de renbaan en cros gezien net als een paar grote stallen van afstandje gezien alsook de stallen bij het chateaux, waar een manege ligt; heel tof!

Bij chateaux Pompadour nog het terrein op geweest en wat ben ik toch verliefd op die chateaux’s hier in Frankrijk. De architectuur, de geschiedenis… fantastisch! Ik zou hier eindeloos rond kunnen dwalen en genieten <3 dit lag op 20min afstand, het chateaux van gister op 15 en er is nog meer te vinden. Onze locatie is wat dat betreft dus echt heerlijk!

Arya deed het onwijs braaf, lopend door het stadje en bij het chateaux. Aan het eind was ze wel mentaal bekaf en een grens bereikt, dus de rest van de dag rustig aan gedaan. Hier bij het huisje heeft ze het zichzelf wel allemaal al eigen gemaakt. Ze geniet onwijs van de ruimte buiten en ligt op vaste plekjes te chillen tussendoor.

Met de wandeling net flink uitgeblaffen door twee wakende honden, die negeerde ze netjes. 50m verderop ook weer eentje die we van voren naderden en die in de tuin helemaal uit z’n plaat ging tegen Arya en daar reageerde ze wel even goed op. Toen was dr grens even bereikt :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nu ligt ze weer lekker chill op het gras de boel te ‘bewaken’ :') en ben ik aan’t genieten van het uitzicht met een boekje in handen.

Afbeelding

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:49

Super mooi Cursebreaker! <3 Zag ook nog pups voorbij komen. Zoooo lief! Ik vind bandje paars helemaal leuk <3

Ik heb net een nieuw tuig besteld. Non Stop Ramble. Hopen dat die een beetje mooi zit en een tijdje mee kan! Als hij enigszins is uitgegroeid krijgt hij een DC denk ik. M’n Owney regenjas bevalt zo goed dat ik ook vast een winterjas heb gekocht… ik vind wandelen in de kou en regen helemaal niets -O- hopelijk is hij lekker warm en goed waterdicht!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:57

Dankje xD!
En benieuwd hoe dat NS ramble tuig gaat bevallen!
Hopelijk gaat je nieuwe jas idd lekker water en wind dicht zijn en dan komt het vast goed xD

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:10

cursebreaker schreef:
Dankje xD!
En benieuwd hoe dat NS ramble tuig gaat bevallen!
Hopelijk gaat je nieuwe jas idd lekker water en wind dicht zijn en dan komt het vast goed xD

Onze volwassen hond zet geen stap in de regen. Frits maakt het (helaas) niks uit |( :+

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 23:30

CupCakes_ schreef:

Ik ben donderdag vrij en zou wel willen! :D Ik wandel regelmatig bij de Roestelberg en vind het het leukste hondengebied in de Loonse en Drunense duinen :o
Laatst bijgewerkt door Kiimm_ op 23-08-21 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 23:32

Lynn is mooi zeg <3

Puppy's zag ik ook nog voorbij komen :D

We hebben een heerlijke wandeling gehad vandaag op de heide. Even een fotospam :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 08:55

xLaraaj schreef:
Kaus : ik denk dat ik iets gemist heb?! Nieuwe pup ? :D

Geen grootste plannen hoor :D Gewoon ingeschreven en contact met een fokker die een toffe combi maakt. Had in juni al gedekt moet worden maar teef is ondertussen pas net loops volgens mij := Aangezien ze in Duitsland wonen kan je er nog wel een halfjaar bij optellen voordat een pup dan hier is. :)F

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 08:57

Gisteren zat ik op m'n telefoon, dus vandaag even een goede bijleespost. :)

Eefsel2109: Wat een ontzettend lieve foto’s van Maggie. <3 Haar koppie heeft echt een hele leuke uitstraling.

RoosvanBlue: Leuke foto’s van de strikjes. Het klinkt alsof jullie een geslaagd weekend hebben gehad. Dat suppen lijkt me ook wel echt heel erg leuk, maar ik ben daar zelf misschien een beetje te onhandig voor. :’)

Kiimm_: Wat een feestje moet dat geweest zijn, allemaal Golden Retrievers bij elkaar. Wat een mooie foto’s ook op de heide!

Drico: Ik moet zeggen dat ik zelden dingen online bestel omdat ik het veel te leuk vind om in dierenwinkels rond te neuzen, maar ik denk dat je qua groot assortiment bij zooplus of actievehonden al redelijk wat kunt vinden.

996981: Bah, een reebeen. Gelukkig liet Frits het gewoon los. Wij kwamen laatst een dode haas tegen, maar gelukkig lieten ze hem links liggen. Wat betreft hondensport wil ik met Melle eerst ook nog een vervolgcursus gaan doen. Daarna moet ik me nog een beetje gaan oriënteren, maar speuren, behendigheid en hoopers staan wel op het lijstje om uit te gaan zoeken. Het zal bij mij echt puur recreatief blijven, maar het lijkt mij ook erg leuk om ‘iets’ te gaan doen met Melle naast het maken van wandelingen en leuke uitjes.

cursebreaker: Je maakt me wel een beetje jaloers met je prachtige foto’s. Het ziet er heerlijk uit bij jullie. Geniet nog even van je vakantie.

_KimmeL: Wat een mooie foto! Hij zit er ook heerlijk trots bij. <3

fannetje: Fijn dat het gisteren weer een stuk beter ging met de agility.

Piuni: Ah, geweldig dat ze zichzelf zo verstopt. De hond van mijn oma doet dat inderdaad ook. De eerste paar keren raakte ik in paniek omdat ik bang was dat ze weggelopen was o.i.d., maar ze verstopt zich gewoon graag. Fijn dat ze kan zwemmen, dat is wel handig om te weten voor noodgevallen inderdaad.

Nynkster: Mooie foto van Lyn! Ik vind haar oren geweldig.

kiwiwitje: Ik zie op Instagram steeds al veel leuke foto’s en filmpjes van de pups voorbij komen. Wat ontzettend fijn en leuk dat jullie al zoveel met ze ondernemen, daar hebben de baasjes straks heel veel aan denk ik. Ze zijn ook echt heel leuk! <3 Ik vind het op de filmpjes ook zo mooi om hun karaktertjes al wat naar voren te zien komen. De ene gaat overal ‘gewoon’ op af, anderen kijken eerst even de kat uit de boom. Heel leuk om te zien.

CupCakes_: Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Ik heb donderdag helaas al een andere afspraak staan, anders had ik het erg leuk gevonden om een keer mee te gaan.

Ik heb zelf drie dagen cursus waardoor we geen hele bijzondere uitstapjes doen, maar we gaan wel dagelijks lekker even een uur het bos in bij ons in de buurt. Dit weekend ga ik dat hopelijk weer helemaal goed maken, dan gaan we een weekendje naar het Erkemederstrand. :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:25

CupCakes_ schreef:

Jeej! Zin in!
Kimm, dan zien we je daar toch?
Jammwer van degene die niet kunnen, misschien kunnen we nog eens op herhaling ;)
Voor iedereen die wil aansluiten, gezellig!

Curse, het ziet er weer heerlijk uit daar!
Lynn is echt mooi aan het uitgroeien zeg!
En de puppy's van Kiwi worden ook alweer groot, dat gaat dan toch ook al weer zo snel :wow:
En adere Kim, hoe staat het met je korthaar, wil ze al een beetje loops worden, of houdt ze je nog gewoon even in spanning ? >;)
Kaus, wat voor pup wordt het?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:40

Leuke foto's op de heide, prachtig.

Hier ook werken donderdag.

Vanmorgen vroeg op pad geweest met de draken. Helaas net een dikke poot gezien bij de chihuahua dus vanmiddag weer langs de dierenarts. Is zijn poot waar hij een kanker tumor had en zijn teen geamputeerd is, hopelijk geen foute boel. Zie twee hondjes met drie poten niet zitten en hij is ook nog veel te jong om afscheid van te moeten nemen en echt mijn maatje, mijn schaduw. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ivy is op het moment echt terror

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:59

fannetje schreef:
CupCakes_ schreef:

Jeej! Zin in!
Kimm, dan zien we je daar toch?
Jammwer van degene die niet kunnen, misschien kunnen we nog eens op herhaling ;)
Voor iedereen die wil aansluiten, gezellig!

Curse, het ziet er weer heerlijk uit daar!
Lynn is echt mooi aan het uitgroeien zeg!
En de puppy's van Kiwi worden ook alweer groot, dat gaat dan toch ook al weer zo snel :wow:
En adere Kim, hoe staat het met je korthaar, wil ze al een beetje loops worden, of houdt ze je nog gewoon even in spanning ? >;)
Kaus, wat voor pup wordt het?

Dana is nog steeds niet loops nee, helaas. Inmiddels is haar laatste loopsheid 13 maanden geleden. Niet leuk voor mij maar zeker ook niet voor de potentiële puppykopers.

Appte net nog naar Willemijn dat ik áls het al lukt sterk overweeg om het sowieso niet meer te herhalen want dit is echt vreselijk. Dat er niet altijd een klok te zetten is op een loopsheid snap ik maar dit is echt te gek. Ik plan mijn vakantie uiteraard ook voor de puppy's en het betekend daarom ook dat ik geen fatsoenlijke vakantie meer heb gehad sinds vorig jaar augustus.

Dus ik denk dat het dit nestje wordt en dan een castratie. Áls het al lukt, als ze niet drachtig zou zijn wordt ze sowieso snel gecastreerd want dan is het te laat voor een nestje.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:02

Prachtige foto’s van Cody op de heide!
Moet komende week ook maar eens de paarse heide opzoeken bij ons en wat foto’s proberen te maken.

Kaus,
Leuk vooruitzicht wel; een nieuwe pup!
Nu dus even vol ongeduld gaan afwachten of de dekking tzt gaat slagen dan hè xD

Lugea,
Dankje! Vandaag even rust dagje voor Arya als in; geen drukke plekken opzoeken. Dus dadelijk een wandeling hier in de omgeving maken. Morgen en overmorgen wordt het heel warm dus gaan we sowieso even niet veel doen- wilde wel even naar een meer in de buurt gaan om te kijken of we samen daar even het water in kunnen. En dan kunnen we vrijdag wel nog ergens naartoe en dan zit de vakantie er alweer op. Tijd gaat te snel voorbij haha. Jij veel plezier op cursus!

Fannetje,
Jaa echt genieten! 8 dagen, waarvan 6 volle dagen, zijn eigenlijk echt te kort hihi. En alvast veel plezier gewenst donderdag! Mocht er een herhaling komen in de toekomst, sluiten we ons graag aan xD.

Marlis,
Prachtige foto’s met die zonsopgang! Wat onwijs rot van de poot van je chi. Hopelijk is het niet zo ernstig dat de kanker terug is en is het misschien ‘maar’ een verstuiking ofzo :(

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:21

Wat lekker zeg zo vakantie! De weer lijkt ook mee te zitten nu!

Wat komen er geweldige foto’s voorbij!

Hier gaan we de laatste weken in met de pups het zal straks vreselijk stil zijn ben ik bang maar ja gelukkig blijven de meiden dus toch nog wat afleiding

Afbeelding

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:41

Wat leuk al die pup-foto's! Daar kunnen er nooit genoeg van langskomen :D

Cursebreaker, dankje! Toch eindelijk eens gelukte foto's haha, de aanhouder wint. Volgende week gaan we gewapend met camera het strand op :P. Wat een mooie omgeving ook daar met al die kastelen.

Kimm, prachtige foto's van Cody! Ik hoop dat we hier na onze vakantie nog een keer terug kunnen gaan met zon, hebben ze nu snel tussen de buien door gemaakt.

Marlis, mooie foto's van het drietal in het avondzonnetje. Hopelijk valt de schade bij de chi mee!

KimD, oei Dana houdt wel de spanning erin. 1 troost met je verschoven vakantie, je hebt in ieder geval niet het mooie weer misgelopen. Ik wacht nog steeds op de zomer, maar die hoop moet ik langzaam gaan laten varen vrees ik :+.

Wij vertrekken volgende week op vakantie, weekje aan zee bij Den Haag. Ben benieuwd hoe Koda het strand gaat vinden haha. Mocht iemand bekend zijn in de omgeving, en nog leuke tips hebben hoor ik het graag! :)

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:57

_KimmeL schreef:
Wij vertrekken volgende week op vakantie, weekje aan zee bij Den Haag. Ben benieuwd hoe Koda het strand gaat vinden haha. Mocht iemand bekend zijn in de omgeving, en nog leuke tips hebben hoor ik het graag! :)

Ik woon vlak bij Den Haag en ik vind zelf ‘s gravenzande / hoek van holland strand erg leuk! Als je in je navigatie ‘strandtent De Pit’ zet kom je op een fijne parkeerplaats. Het is dan nog een klein stukje lopen naar het strand, en als je op het strand komt zijn aan de linkerkant het hele jaar honden welkom en aan de rechterkant kun je wel nog richting de pit (pizzeria) lopen maar eigenlijk is het rechts verboden.

Daarnaast is het haagse bos heel leuk, en clingendael. Meijendel is ook mooi, dat zijn duinen. Er zijn echt wel leuke wandelplekken, het is alleen wel vaak druk.
Ik woon in Delft, delfse hout is ook leuk lopen en vooral leuk om te picknicken met de hond (vind ik dan :D ) en je kunt er zwemmen met de hond. (Wel letten op blauwalg, kan best dat dat er nu is) dobbeplas zit er vlakbij (loopafstand) en is ook leuk. Dit zijn in ieder geval de plekken die ik weet, maar afhankelijj van waar je zit kunnen ze nog wel een stukje rijden zijn. Veel plezier alvast!! Als je een keer samen een stukje wilt lopen staat mijn pb open (mijn pup is nu bijna 6 maanden en ~12 kg)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:11

_KimmeL schreef:
Wat leuk al die pup-foto's! Daar kunnen er nooit genoeg van langskomen :D

Cursebreaker, dankje! Toch eindelijk eens gelukte foto's haha, de aanhouder wint. Volgende week gaan we gewapend met camera het strand op :P. Wat een mooie omgeving ook daar met al die kastelen.

Kimm, prachtige foto's van Cody! Ik hoop dat we hier na onze vakantie nog een keer terug kunnen gaan met zon, hebben ze nu snel tussen de buien door gemaakt.

Marlis, mooie foto's van het drietal in het avondzonnetje. Hopelijk valt de schade bij de chi mee!

KimD, oei Dana houdt wel de spanning erin. 1 troost met je verschoven vakantie, je hebt in ieder geval niet het mooie weer misgelopen. Ik wacht nog steeds op de zomer, maar die hoop moet ik langzaam gaan laten varen vrees ik :+.

Ik hoef ook geen mooi weer in mijn vakantie, deze zomer is perfect wat mij betreft! :D ik haat alles boven de 20 graden.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:44

Fannetje: Leuk, dan zorg ik dat Cody en ik er donderdag op tijd zijn :o

Kaus, wat leuk een pup in het vooruitzicht als de dekking lukt :)

Marlis, hopelijk valt het mee met je chihuahau

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:47

Kim, ik vind juist tussen de 20 en 25 graden voor mijzelf het lekkerst en dan droog, dan speelt de fibro het minst op. Hopelijk schiet Dana dan nu een beetje op, want dit is wel heel lang wachten zeg!

Marlis, hopelijk valt het mee.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 18:20

Geen puppy haha, ja mijn kleine puppy van 8 jaar.
Gelukkig lijkt het mee te vallen, dierenarts denkt ontstoken pootje. Dus nu antibiotica en ontstekingsremmers. Hopelijk is het een ontsteking en is voetje snel weer normaal.

Waarschijnlijk van het te hard rennen en springen met Ivy buiten. Afbeelding