Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:Ah ok, wat grappig! Donker wildkleur is eigenlijk wel heel gaaf! Zie je niet zo vaak. Het is toch meestal 'gewoon' wildkleur of black & tan -- ook heel gaaf natuurlijk, maar als het iets aparters zou worden, is dat stiekem altijd wel leuk
Skippy01 schreef:De merle lijkt wel een beetje degene te zijn die denkt 'tis wel best, ik blijf zitten, dan word ik geaaid, geen behoefte om op onderzoek uit te gaan'.
Many schreef:Owww nog meer puppies. Zo lief! Ik zei vorige week al voor de grap tegen mijn vriend dat er heus nóg wel een bench naast de bench van Pomme pastemaar dat was hij niet met me eens.
x_Jeanine_x schreef:Scheelt hier dat beide baasjes ook erg eigenwijs zijn
Maak mij wel lichtelijk zorgen om het zindelijk makenmaar dat komt omdat zij ze op pads heeft zitten om te plassen en hier mag ze het alleen op gras doen
en hier vriendin van mij heeft ook een teckel en is een jaar bezig geweest om hem echt zindelijk te krijgen
dus ben heel benieuwd.
Skippy01 schreef:Many schreef:Owww nog meer puppies. Zo lief! Ik zei vorige week al voor de grap tegen mijn vriend dat er heus nóg wel een bench naast de bench van Pomme pastemaar dat was hij niet met me eens.
Nog een bench past ALTIJD![]()
![]()
(Zeg ik , terwijl ik echt vind dat een tweede geen optie is voorlopig, omdat ik vind dat ik niet de tijd ervoor heb... Maar PLEK voor een kleintje: jawel hoor!)
@Kiwi dat op commando zetten is hier faliekant mislukt! Toby doet het gewoon NIET op commando (kreeg ik wel pas met 7 maanden, misschien scheelt dat), en verder doet hij het OVERAL tijdens het wandelen ondanks dat hij gecastreerd is...
x_Jeanine_x schreef:Scheelt hier dat beide baasjes ook erg eigenwijs zijn
Maak mij wel lichtelijk zorgen om het zindelijk makenmaar dat komt omdat zij ze op pads heeft zitten om te plassen en hier mag ze het alleen op gras doen
en hier vriendin van mij heeft ook een teckel en is een jaar bezig geweest om hem echt zindelijk te krijgen
dus ben heel benieuwd.
Eigenwijze baasjes horen eigenwijze honden te hebben! Was hier ook de conclusie![]()
Sommige rassen schijnen inderdaad wel lastig te zijn wat dat betreft. Hoor het ook geregeld over italiaanse windhonden, lundehonden en franse bulletjes. (vooral kleine hondjes dus, duidelijk)
kiwiwitje schreef:Hebben jullie dit al gezien?
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... g2Bp6EKDps
Ik ben benieuwd wat ze precies willen, want een stamboom is in zekere zin niks meer dan een afstammingsbewijs...