Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Aan de trek haak lijkt me een beetje gevaarlijk. Weet niet waarom maar heeft niet mn voorkeur.
Beide met de waterblazer droog gemaakt. Ze vonden het niet heel leuk maar gedragen zich wel braaf. Dit is het zo erg waard in verhouding met twee weken lang in haren moeten douchen als je het thuis doet

Nee je bedoelt dus het handvat van de riem. Dat zou op zich wel kunnen inderdaad. We hebben helaas niet van de pinnen van de hoofdsteun. Onze hoofdsteun bestaat uit één gedeelte, voorin en achterin. En ik denk niet dat schoonouders het zouden waarderen als ik daar dan de lijn omheen zou doen met het leer
Dat was inderdaad handig geweest als dat er wel had gezeten!
Het is dat je er twee hebt, maar als je er maar eentje hebt kun je het misschien doen zoals soms bij een gewone (huis)deur wordt aangeraden. Langzaam open doen en als er dan wordt gedramd doe je niet verder open/weer dicht tot er weer rust is en zo door?
Kaus schreef:Oh ik las handvat als trekhaak. Het handvat van je auto ofzo?![]()
Nee je bedoelt dus het handvat van de riem. Dat zou op zich wel kunnen inderdaad. We hebben helaas niet van de pinnen van de hoofdsteun. Onze hoofdsteun bestaat uit één gedeelte, voorin en achterin. En ik denk niet dat schoonouders het zouden waarderen als ik daar dan de lijn omheen zou doen met het leer
Dat was inderdaad handig geweest als dat er wel had gezeten!
Dat kende ik helemaal niet. Ga het meteen bestellen
Kaus schreef:Jaaaa wat slim Denies!Dat kende ik helemaal niet. Ga het meteen bestellen
Kurgo heeft sowieso onwijs leuke artikelen! Ik heb hem pas online gezet. Er zijn dus ook nog losse leashes verkrijgbaar voor als je meerdere honden hebt, maar die heb ik nog niet online kunnen zetten.
. ZoZenn schreef:Wat een handig ding!
Ik heb er echt een rothekel aan als ze de auto uitknallen, dus dat is hier echt een no-go. Ik rommel soms ook nog even in de auto voordat ze eruit mogen, dus ze wachten maar netjes. Doen ze ook, en zo niet dan gaan ze direct terug de auto in en wachten ze nog maar een keer.
Weten ze ook, dus ik kan hier gerust alle deuren open zetten en heen en weer lopen, ze blijven braaf zitten wachten.
Zat weer netjes terug
Toen had ie zoiets van "huh, ik was toch buiten"
Kaus schreef:Hier moeten ze inderdaad ook net zo lang terug in de auto totdat ze netjes wachten. En dan daag ik ze ook uit door op vijftig meter afstand te staan, balletje te stuiteren, snoepjes strooien etc. Wachten is wachten. Maar ze herkennen het bos en de trainingslocaties gewoon te goed om rustig te blijven
, maar ze blijven wel. Meestal ga ik er toch eerst zelf uit, wat dingen doen e.d. en dan pas zij, dus dat weten ze ook wel
.
Niet uit angst maar uit opwinding. Als hij namelijk bij de supermarkt moet wachten in de auto (niet als het warm is natuurlijk) is hij zo een uur stil. Maar Dexter is sowieso een geval apart. We hebben hem nu bijna 1,5 jaar en moet zeggen dat hij vaak nog steeds voelt als de hond van iemand anders die je niet helemaal begrijpt