Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Oh ik las handvat als trekhaak. Het handvat van je auto ofzo?![]()
Nee je bedoelt dus het handvat van de riem. Dat zou op zich wel kunnen inderdaad. We hebben helaas niet van de pinnen van de hoofdsteun. Onze hoofdsteun bestaat uit één gedeelte, voorin en achterin. En ik denk niet dat schoonouders het zouden waarderen als ik daar dan de lijn omheen zou doen met het leer
Dat was inderdaad handig geweest als dat er wel had gezeten!
Kaus schreef:Jaaaa wat slim Denies!Dat kende ik helemaal niet. Ga het meteen bestellen
ZoZenn schreef:Wat een handig ding!
Ik heb er echt een rothekel aan als ze de auto uitknallen, dus dat is hier echt een no-go. Ik rommel soms ook nog even in de auto voordat ze eruit mogen, dus ze wachten maar netjes. Doen ze ook, en zo niet dan gaan ze direct terug de auto in en wachten ze nog maar een keer.
Weten ze ook, dus ik kan hier gerust alle deuren open zetten en heen en weer lopen, ze blijven braaf zitten wachten.
Kaus schreef:Hier moeten ze inderdaad ook net zo lang terug in de auto totdat ze netjes wachten. En dan daag ik ze ook uit door op vijftig meter afstand te staan, balletje te stuiteren, snoepjes strooien etc. Wachten is wachten. Maar ze herkennen het bos en de trainingslocaties gewoon te goed om rustig te blijven