Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evel_Knievel schreef:Gisteren met Enzo het trainen weer echt opgepakt. Gehoorzaamheid (IPO) gaan we nu eerst oppakken. Hopelijk kunnen we ook binnenkort een begin maken met Agility. Enzo wordt 23 februari alweer 1 jaar!![]()
Moet me ook echt eens gaan verdiepen in voer. Als hij ook maar iets meer dan normaal in beweging komt (dus bij het loslopen) is hij vrij snel aan de dunne. De dagen dat hij niet in een losloopgebied komt poept hij ook bijna altijd 3x per dag. Redelijk vaak dus.
Vandaag was het zulk enorm mooi weer. Heb hier maar even gebruik van gemaakt om mijn fotografiekunsten wat te verbeteren.
[ [url=m/GvILCz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r8Y429.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Hxkbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2yLgvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boemklatsch schreef:Evel_Knievel schreef:Gisteren met Enzo het trainen weer echt opgepakt. Gehoorzaamheid (IPO) gaan we nu eerst oppakken. Hopelijk kunnen we ook binnenkort een begin maken met Agility. Enzo wordt 23 februari alweer 1 jaar!![]()
Moet me ook echt eens gaan verdiepen in voer. Als hij ook maar iets meer dan normaal in beweging komt (dus bij het loslopen) is hij vrij snel aan de dunne. De dagen dat hij niet in een losloopgebied komt poept hij ook bijna altijd 3x per dag. Redelijk vaak dus.
Vandaag was het zulk enorm mooi weer. Heb hier maar even gebruik van gemaakt om mijn fotografiekunsten wat te verbeteren.
[ [url=m/GvILCz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r8Y429.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Hxkbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2yLgvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hetzelfde mbt het poepverhaal. Hij kan ooit 4 a 5 keer poepen, en als hij los loopt is dat vrijwel altijd dun. Dit heeft hij tot noch toe met alle soorten vlees gehad, en nu we de halve tijd brok voeren idem. Minder voer hebben we geprobeerd, dan valt hij echt af...
Nu is hij los wel echt een ongeleid projectiel, sprint van hier naar daar en weer terug, en dat zo lang als je rond wandeld.![]()
Mooie foto’s! Enzo ziet er goed uit!