Misschien handig om een apart (besloten) topic of groepapp oid te openen? Blijft dit topic ook overzichtelijk.
Bix
Geplaatst: 27-12-15 21:57
Hier even het resultaat laten zien van de "kattenkamer". Nog wel work in progress, maar we zijn al een eind gekomen! Vanwege de grootte even in linkjes.
Ik twijfel of ik krabpaal uit elkaar ga halen en op de muur ga doen , maar heb echt geen idee hoe ik dat ooit voor elkaar ga krijgen. Hij raakt wat af , en muur zou dan een prima functie krijgen
Heb ook nog een mand los , kan boven de deur eventueel. Al twijfel is of de traditionele muurhangers het aankunnen
Hier ff een ego berichtje: Pip wordt vanmiddag geopereerd en ik merk dat ik het toch wel spannend vindt. Het is niet niks voor zo'n klein ding! hopelijk gaat alles goed!
meisje_
Geplaatst: 28-12-15 13:05
Ik zal voor pip duimen! Is idd spannend voor zo'n kleintje
Wat komen er toch weer een prachtige poezels voorbij!
Tijdje druk geweest dus wat minder aanwezig. Hier nog een weekje en dan komt de kleine dame. We hebben nieuwe krabpaal en kattenbak (was nodig). Lekkere grote kattenbak, schrok me rot toen die uit de doos kwam. Zo groot haha. En we hebben een waterfontein. Onze kater nu drinkt alleen uit lopende kraan. Vertikt het uit zijn waterbak en nu drinkt ie dus toppie! Echt katten paradijs hier haha. Alles is klaar voor de komst van de kleine meid.
Foto van afgelopen week die ik kreeg:
_Rianne_
Geplaatst: 29-12-15 01:00
Mag ik me hier ook melden?
Nadat ik vorige week dinsdag mijn 11jarige kater onverwachts in heb moeten laten slapen ( hij had een tumor aan z'n pootje, pootje zou geamputeerd worden.. maar voor de amputatie zouden we nog foto's van de longen maken.. deze zaten vol kanker, z'n rechterpootje was aangetast, en z'n borstbeen was bijna doormidden.. M'n stoere man heeft me nooit iets laten merken.. de ochtend voor we naar de DA gingen heeft hij nog met zijn muisje gespeeld.. ) Ik heb hem laten cremeren, en toen ik in het crematorium op zijn as zat te wachten kreeg ik een berichtje van mijn nichtje. " Hoi Rianne, we hadden kittens op stal, maar nu is mama poes dood gereden, wat moeten we nu doen? Papa wil hem gewoon laten lopen.. maar dan gaat hij dood." Goed.. wat zeg je dan? De volgende dag meteen gaan kijken wat ik kon betekenen.. een klein zwart mannetje zat een beetje verloren in een koeienbox.. Ik heb hem opgepakt en niet meer los gelaten. Het is een exacte kopie van mijn overleden Moor.. die ik als 3 weken oude kitten gevonden heb 11 jaar geleden. Tranen met tuiten gehuild de hele weg naar huis.. maar niet van plan om dit mannetje aan z'n lot over te laten. Meteen door gegaan naar de DA, hij is gezond verklaard, wat mager, maar dat komt wel goed. 7 weken oud ongeveer. Mijn kleine Victor.
Joey, mijn andere kat is nog niet heel blij met hem, maar vanmiddag kwam hij vrijwillig zelf binnen, en bleef hij in zn mandje liggen toen Victor kwam snuffelen. Victor is dikke vriendjes met mijn hondje, ze spelen de hele dag. Als hij moe is kruipt hij in zijn bench, lekker slapen met z'n knuffel schaap. Of hij kruipt in m'n nek en tut zichzelf in slaap. Morgen krijgt hij een krabpaal en komt er een ander kattenluikje, zodat Joey wel naar buiten kan en Vic voorlopig lekker binnen blijft. De tuin is wel afgesloten, maar hij is zo klein dat ik dat niet vertrouw.
De andere kittens zijn niet meer gevonden.. maar dit kleine prinsje is in elk geval veilig.
Moor.. mijn grote knapperd.. wat mis ik hem.
Victor... mijn hart sloeg een slag over toen ik hem zag.. een dag na het verlies van Moor..
Echt he. Hij kwam hier ook binnen wandelen.. "Hoi! Ik woon hier. " niks wennen, niks bang.. Joey begint al minder boos te zijn, bleef net lekker liggen toen Vic kwam snuffelen.. Komt wel goed. Voor hem is het natuurlijk dubbel vreemd. Moor weg, zo'n druktemaker in huis..
Harrie, kruising MC is op 4 januari alweer 8 maanden. Hij is al net zo groot als Sjaak en zit nu op ongeveer 5 kg. Sinds zijn castratie is 'ie veel aanhankelijker geworden, komt meer knuffelen en is al minder geobsedeerd door het behang.