Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:44

Hier zojuist de water fountain er bij gepakt. Maar volgens mij is die een beetje lam geworden want nu begreep Bodhi eindelijk het zelf er op tappen en nu kwam er niets uit met zijn gewicht :') Zag iemand hier in het topic die het ook heeft, en daar doet ie het wel gewoon toch?

Dinsdag maar een nieuwe op het werk meenemen. Nou stond ie heel zielig op dat ding te slaan met zijn poot en kwam er geen water uit :') Uiteraard heb ik hem maar geholpen en hebben we alsnog veel water plezier gehad. Leuk hoor zo'n waterhond! (Lupa vind er geen reet aan)

Nynkster

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:45

Hier ook echt vreselijke hitte. Gingen bbqen bij familie, de hond expres thuis gelaten waar het koel in huis was. Bij die familie zou hij buiten moeten liggen, dus dan liever thuis waar hij lekker koel ligt met zn speelgoed en Kong. Zwemmen wil die echt niet, misschien komt t nog maar tot nu toe..

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:02

Gister even met Mila bij de hondenzwemvijver geweest vond ze geweldig dus zeker voor herhaling vatbaar.!
Afbeelding
Afbeelding

Verder nu even druk met dd nieuwste telg vannacht geboren

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:07

Oooooh gefeliciteerd!! Bij ons op stal is er ook vannacht de laatste geboren. Knapperd hoor! <3

En wat een leuke zwemvijver, ziet er mooi uit. Hadden ze dat hier maar :P

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:13

Wij hadden vandaag training, training in se schaduw gedaan en heel rustig aan (weinig lopen veel rustige oefeningen, oa speur oefeningetje). Daarnaast stond er nog een badje (zo’n schelp) en daar mochten ze even pootje baden maar zelda vond het wel heel leuk, die ging erin liggen :+
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 19:37

Gefeliciteerd Candalisa. Alles goed met mama en kind?
En wat een gave zwemvijver

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:41

Afbeelding
Geknipt en geborsteld nu we weer even kunnen ademhalen! De temperatuur schiet omlaag dus er komt regen en onweer aan :D
(Sorry geen puppy)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:53

Candalisa leuke honden vijver maar mijne zouden uit enthousiasme van spelen en bal pakken keihard tegen die stenen aan rennen :+

Xdenies prachtige hond!!

Heerlijk theodora. Hier ook
Afbeelding

Kiwi hopelijk vind ze een fijn huisje. Heerlijk zwemmen!

Nynke veel oefenen en met water om laten gaan. Misschien komt het dan nog :D Verstandig idd. Huis is kouder dan buiten

Vanochtend voor het eerst mijn merrie weer gereden. Fizzy ook :P
Afbeelding
En net lekker gezwommen. Heerlijk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:59

Heerlijk al dat zwemmen en waterplezier! Bodhi is echt ontzettend knap! En Fizzy oogt echt al enorm volwassen!

Hier sinds vandaag nog een zusje van Troy gevonden op Instagram, leuk om ervaringen te wisselen!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:52

Pff jaloers op jullie waterpret. Hier vinden de hondjes het allebei helemaal niks. Ze drinken er alleen uit. Dundy gaat er wel op commando in staan :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:11

Ik moet zeggen dat alle pups zo volwassenen ogen verbaasde mij echt :') zijn al echte honden

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:03

Candalisa gefeliciteerd met je veulentje! En wat een mooie poel zo om te zwemmen!

Theadora : lekker zon badje! Hier staat ook een maar guinness vindt er weinig aan op een of andere manier :p zal t wel niet warm vinden ofzo.

Denies : Hij is echt prachtig <3 <3

Elina : Lekker zo met fizzy te paard! Zilver vind het ook allemaal wel best he :')

Hier even behang gehaald, ga Guinness er zo even achter plakken denk ik O:)
Begint nu echt vreselijk te puberen :x Mn geduld wordt wel steeds flink op de proef gesteld.
Hij loopt bijvoorbeeld nooit weg. Gisteren scheurde hij zo de straat op omdat hij de buurvrouw hoorde :Z Gelukkig wonen we in een rustige straat maar oh oh oh.... Alles wat niet mag nog maar een keer proberen etc >;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:24

Gefeliciteerd Candalisa! Mooi veulen.

Leuk al die waterfoto's :D Hier van het weekend ook een duik genomen, nu weer betere temperaturen gelukkig.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:36

Wat een lieve woorden over Bodhi, dankjulliewel <3

Leuke waterpret foto's komen er voor, ook onwijs leuk dat Fizzy zo rustig bij de paarden is. Daar kan ik momenteel alleen nog maar van dromen :P

Leuk Galaika! Het is zo leuk om familie te zien en de gelijkenissen zijn vaak heel groot!

Succes Nynkster, puberen .. iets waar ik nog even niet naar uit kijk :P Wat een periodes af en toe zeg! Bananen in de oren. Máár .. op een begeven moment komt er een moment dat alle puzzelstukjes op z'n plek vallen en dat is toch ook wel heerlijk :D

Gelukkig is het vandaag een stuk beter qua temperatuur!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:05

Wij hebben echt een helse nacht gehad met dat onweer, man man man, en ik ga zo slecht op weinig slaap. :') Herinnert me direct weer eraan waarom ik geen kinderen wil. _O-

Gisteren was het echt zo drukkend warm, we hebben ook pas na 21 uur getraind, en tot 22.30u heb ik buiten gezeten / gelegen, binnen was het echt benauwd.

Had ze wel beloofd de sprinkler aan te zetten gisteren. :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Edit: ook een zeer chille sheltie. {:}

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KimD op 03-06-19 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:06

Ja! Jij hebt ook zo'n ding en jouw hond staat op het zelfde punt als dat Bodhi staat. Die van mij is dus overduidelijk lam.

Leuke fotos

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:11

xDenies schreef:
Ja! Jij hebt ook zo'n ding en jouw hond staat op het zelfde punt als dat Bodhi staat. Die van mij is dus overduidelijk lam.

Leuke fotos

Dat ding kun je afstellen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 15:12

[quote="Nynkster"
Hier even behang gehaald, ga Guinness er zo even achter plakken denk ik O:)
Begint nu echt vreselijk te puberen :x Mn geduld wordt wel steeds flink op de proef gesteld.
Hij loopt bijvoorbeeld nooit weg. Gisteren scheurde hij zo de straat op omdat hij de buurvrouw hoorde :Z Gelukkig wonen we in een rustige straat maar oh oh oh.... Alles wat niet mag nog maar een keer proberen etc >;)[/quote]
haha Chick was zaterdag ook over de hekjes van Djessey heen gesprongen(om te zorgen dat die niet de tuin uit kan onder de poort door of als er iemand door de poort komt) en trippelde vrolijk naar schoonmams die bij de buren stond te kletsen :+
Vervolgens sprong Boellie gisteren over diezelfde hekjes heen die we hadden mee genomen zodat ze bij vrienden van ons gewoon in de schaduw konden terwijl wij gingen BBQ-en.. :P En ik dacht altijd dat ie alle 4 zn poten zou breken als ie ook maar een poging zou doen :')

T was echt vies KimD. hier was de onweer eigenlijk alleen rond 22.00 tot 00.00 en daarna stil gelukkig.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:47

KimD schreef:
xDenies schreef:

Leuke fotos

Dat ding kun je afstellen.

De straal ja. De hendel niet. En zowel, vertel vooral verder.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:05

Gewoon uit elkaar schroeven, dan kun je die ook aanpassen, hebben wij ook gedaan omdat wij hem strakker wilde hebben.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:23

Ik zie het al helemaal voor mij kiwiwitje! Django ging laatst over het hek bij zo'n speelveldje en dat was niet zo'n kniehoog hekje. Ik had per ongeluk de bal buiten het hek gegooid. Stond hij voor het hek even na te denken en besloot toen dat ie er wel overheen kon klimmen (niet springen, echt klimmen). Oeps :=

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:32

Hier zijn hekjes heilig. Alle hekjes. Bij schoonouders hebben ze bij de toegangspoort een hekje van +-60cm. Dundy springt gemakkelijk 1.20cm maar dat hekje gaat ie niet overheen. Niet op commando, niet als je hem roept, niet als je zn bal er overheen gooit. Gewoon niet. Ook de konijnenren die we gebruik als traphekje raken ze niet aan.

Herkenbaar Nynkster. Dexter is ook zo'n duivel. Die schiet dan net onder de klep van de auto door voordat je zijn riem kan pakken om naar het water te rennen. Hij rent gelukkig niet (meer) naar mensen toe. Ik heb nog nooit zoiets moeilijke getraind als honden in een open kofferbak leren wachten :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 16:58

Hier zijn hekjes normaal ook heilig :P
Chick sprong er wel eens overheen omdat ze dan toch bij de pups wilde of juist eruit wilde. En dat snap ik wel. Maar dat van Boellie was echt nieuw

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:07

Weet iemand waar je zo een campinghek kunt bestellen?
Vorig jaar op camping zag ik er veel en dat waren dan precies prikpaaltjes ofz met plastiek geweven er tussen ...

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:10