Net even bij gelezen, maar schrik toch wel even van je post Zoe. Wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn. Ik snap ook dat je baalt dat de combi niet door kan gaan, maar ik denk dat als ze al gedekt was geweest, je misschien nu twijfels zou hebben over de gezondheid van je pup. Vaak kunnen dit soort dingen wel erfelijk zijn.
Wat erg Zoe! Zo iets hoop je inderdaad nooit mee te maken.
mvdende
Geplaatst: 04-08-18 09:39
Ik heb de post denk ik gemist zoe? Wel erg vervelend voor je.
Zoe_97
Geplaatst: 04-08-18 12:31
Een vrolijker bericht. Net wedstrijd met Daeva gespeeld. En na een reeks van tussen de 59 en 64 met een uitschieter naar 74. Vandaag super gespeeld en 88 gespeeld! Ons eerste punt voor de overgang naar programma 1 is binnen (je hebt er 10 nodig)
Geen idee wat de exacte reden is zoe en dat geeft uiteraard niet maar zo te lezen wel zeer heftige reden! Kan soms heel dubbel zijn maar als niet 100% duidelijk is of het mogelijk geweest is door iets wat erfelijk kan zijn dan beter sowieso geen risico nemen. De border is yoch al een ras met grote erfelijke zware problemen. Hoe hard het ook is!!
Ooit komt er vast wel een DE droom combinatie, echt waar die zijn er meerdere en vaak zelfs meerdere in 1 jaar
Azmay
Geplaatst: 04-08-18 22:03
Kleine doet het geweldig, vandaag mee geweest de lift in en nagenoeg zindelijk geweest in een vreemd appartement met veel mensen (ik had zelf beter op moeten letten, ze ging bij de voordeur zitten). Meer foto's in mijn volgtopic trouwens.
Mag ik even wat vragen. Wie weet zitten er ook kattenmensen in dit topic. We hebben een super klein katje gevonden. Kwam meteen naar ons toe al spinnend en had heel veel dorst en honger. Nu proberen we met naya aan de leiband kennis te laten maken maar die kat wilt haar echt aanvallen en komt zelf naar naya toe. Naya heeft schrik en zet de kat niet op haar plaats. Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?
Katten zijn meestal de baas. hier met 3 stuks ook. Ik zou voor nu de kat een stukje geven waar naya niet bij kan en zo aan elkaar laten wennen. Waarschijnlijk is ze geen hondjes gewend. Meestal is dat met een paar dagen wel opgelost als de hond( naya in dit geval) haar gewoon met rust laat.
Inderdaad. Ik heb hier de uitzondering waar de hond de baas is. Maar ik 99% van de gevallen is de kat de baas. Ze moeten gewoon hun plekje tegenover elkaar nog vinden.
_xManadisx_
Geplaatst: 05-08-18 08:42
Ik kom me hier ook aanmelden ik heb woensdag mijn pup opgehaald. Het is een kruising 75% labrador en 25% dalmatier. Reutje van nu 8,5 week oud. Bij ons liepen al 2 katten rond, die vinden het nog wel spannend, maar weten wel dat als hij slaapt en in de bench zit dat ze er gewoon langs kunnen. De ene kat heeft ook door dat hij op de bank veilig is. De pup wil wel graag spelen met ze, maar als hij te dichtbij komt krijgt hij een blaas naar zijn oren en valt hij geschrokken op zijn rug denk dus dat dat nog wel los gaat lopen
Mijn kat is al zon 4 jaar een trut tegen m'n hond en is dat ook 14 jaar geweest tegen mijn vorige hond. Tegen de pup doet ze wel normaal. Ik corrigeer/waarschuw haar wel altijd en dat helpt, maar verder, tsja blijft een kat.
Wat een ontzettend grappige kruising! Ik zie beide rassen er helemaal niet in .
M'n logeetje past hier zo in het roedeltje, ik kan ze als 1 man uitlaten en ze slapen gewoon lekker overal door het huis .
Wij doen niet aan katten, zullen er ook nooit komen
Wat een leuke kruising Was het bewust?
Hier zijn de honden vooral erg vervelend met verhuizen Willen constant achter ons aan en vinden het niet oké om in al die hectiek ons niet te kunnen zien of alleen te zijn. Normaalgesproken als ik wegga doe ik dat namelijk in alle rust en krijgen ze wat lekkers dus dat het niet steeds naar binnen en weer naar buiten en kamer, kamer uit is vinden ze een beetje heftig. Maar straks is het het waard
Het is echt erg fijn dat je eindelijk weg kan daar
fannetje
Geplaatst: 05-08-18 13:34
_xManadisx_ wat een leuk pupje zeg! Ik zie in de vorm van de kop wel de dalmaat, met zijn hoge voorhoofd en smallere snuit. Verder wordt het toch afwachten hoe die uitgroeit. En wat is de naam? Kaus, succes met verhuizen, ik mag binnenkort ook.ook vanaf een appartement naar een eensgezinswoning met tuin, lijkt me echt heerlijk. Ik krijg donderdag de sleutel, maar kan pas vanaf maandag echt wat gaan doen. Moet de dagen ertussen gewoon nog werken En Zoe gefeliciteerd met resultaat, fijn dat je eerste punt binnen is.