Bailey is geboren bij mijn ouders, leuk verhaal!
Wij vonden een al wel wat oudere kitten op straat helemaal onder de vlooien, had tussen elk teentje 10 teken zitten. Wij naar de dierenarts en was niet gechipt, dus we hebben haar gehouden. Maar uiteraard bleek ze dragend te zijn. Ze heeft drie gezonde kittens gekregen waaronder Bailey! De moederkat was bevallen op mijn kamer en tilde elke nacht de kittens onder mijn oksel en ging dan zelf even op pad. Zo lief

Maar een paar jaar later kregen wij een derde hond en daar was Bailey bang van. Heeft dus 2 jaar op zolder gelegen en dus weinig aandacht etc. etc.
Ik woonde op mezelf en wilde echt heel graag een huisdier, dus afgesproken om hem in huis te nemen en kijken hoe het zou gaan. Dan zou hij altijd terug kunnen mocht het niet gaan.
Maar het gaat geweldig. Wij hebben hem nu ruim een half jaar en hij veranderd echt met de dag. Hij is dol op aandacht. En iets wat we nooit verwacht hadden, hij ligt sinds 3 dagen op schoot. En hij was echt totaaaaal geen knuffelkat. Maar er is iets in hem geknapt. Want als je gaat zitten springt ie meteen op schoot haha. Geweldig

Hier was hij nog bij mijn ouders: stukje dunner ook

En nu wordt ie hier heerlijk vertroeteld en is alle aandacht voor hem!