Mwah dat ook , zou leuk zijn een hele baan door het huis . Als ik rijk was , dan was hij nu moe (is hij ook XD , ligt in de hangmand aan de kachel voor pampus)
Die baan is hier ook heel populair! Vorige week kwamen enorm veel speeltjes onder bed en bank vandaan, plus ze kregen nog wat van mijn vriendinnetje. Beetje jammer dat Neko alles naar mijn bed toe sjouwt dus dat ik bedolven ben onder de speeltjes.
Pak speeltjes 's nachts af anders moet ik de hele nacht spelen.
MarloesRixt
Geplaatst: 27-12-15 00:56
Deze keer niet kitten Harrie maar mijn lieve oudere vriendje, Sjaak. Nu ongeveer 9 jaar oud en afgelopen week nog naar de DA voor blaasontsteking (blaasgruis kat). Zo blij dat ie weer zichzelf is, ik word nu bedankt voor alle zorg.... Althans, zo voelt het. Mijn lieve vriendje! Ik ben gek op beide katten, maar er is hem al zoveel gebeurt (Er is op hem geschoten, de kogel zit nog in zijn lijf) Hij is bij zijn vorige eigenaar meerdere keren aangereden met kaak en heupfractuur als gevolg en zijn blaasgruis kwaal. Hierdoor voelen dit soort moment nóg specialer.
Bhodi
Geplaatst: 27-12-15 10:40
Haha al die speeltjes, de mijne speelt het liefst met een plastic zak
Ja, wel iets geloof ik. Gelukkig heeft ie tot nu toe nergens last van, maar ik schoot toch even in de stress toen ik alle chocolade op de grond zag liggen met Milo ernaast die nog net niet zei "wat? Ik doe toch niks?"
wat een leuke foto's en wat zijn ze toch allemaal groot en groeien ze zo hard door
frouke, chocolade is niet gezond maar niet zo erg voor een kat, er zijn twee dieren die echt niet tegen chocolade kunnen, honden en paarden, 1kg en ze zijn dood (eens gelezen), ok wij alleszins ook wel ziek bij 1kilo
wat een schatjes van eigenaars hebben de katjes hier toch, zo veel cadeautjes
Yom
Geplaatst: 27-12-15 19:11
Mila zat vooraan dus even 3 extra foto's voor jullie
Fotsy
Geplaatst: 27-12-15 19:15
dit is een kattin? wat een knapperd.
Yom
Geplaatst: 27-12-15 19:19
ja het is echt een poesje
Het heeft even geduurd maar de 2 katertjes zijn nu toch de zwaarsten vh stel
Dit is de eerste foto die ik van Pepper zag en ik was op slag verliefd