Ja is goed! Voor mij nog even afwachten hoe en met wie ik ga. Degene die met mij mee zou gaan hond had iets aan der poot, zou vandaag laten weten of ze nog ging. Als ze niet gaat, ga ik met mijn zus mee want ga niet zo lang alleen in de auto zitten.
hoe sociaal zijn jullie honden eigenlijk tegenover andere honden? En hoe gaan jullie als je met je hond loopt om met mensen met honden waarvan de honden niet sociaal zijn?
Ik houd mijn hond altijd bij me, hij mag niet op andere honden aflopen als ik hem geen toestemming geedr. Hij is niet per de onvriendelijk maar andere honden hoeven voor hem niet zo nodig.
Ik heb één agressieve hond en één hond die niks om andere honden geeft, maar wel gewoon echt reu is. Dat klikt dus niet altijd. Met de ene kom ik nergens waar honden loslopen en ook niet in drukke aanlijngebieden. De andere moet bij me blijven en mag niet op andere honden af gaan.
Heb 2 sociale honden. Mijn teef zoekt het niet op en mijn reu (geholpen) vindt alles leuk. In losloopgebied laat ik ze gaan, tenzij andere hond aangelijnd is dan roep ik ze bij me. Aangelijnd houdt ik ze bij me want de teef is wat.. tja.. hoe noem ik het. Agressief niet maar...
Kenny is ook niet zo sociaal, erg lastig, aan de lijn hen ik m altijd bij me, maar mensen vinden t hier leuk om hun (meestal) niet luisterende hond los te laten lopen, terwijl kenny dan tekeer gaat, komt die hond vaak juist, en luistert niet. En dan loop ik gewoon langs een fietspad ofzo. Net ook, loopt er iemand met een niet luisterende hond, die persoon had geeneens een riem bij en de hond geen halsband om. Alleen kwam wel naar Kenny toe, dat kan ie niet hebben dus dan word t bij Kenny nog erger. En daarna kwam er nog een hondje(zelfde eigenaar) dat hondje kwam naar Kenny toe en blaffen opeens, had Kenny sl zo bij me dat ie op 2 poten stond, maar kom m gelukkig nog aan z'n tuig terugtrekken. Maar ik loop dan expres al verder, en vaak ook de andere kant op, maar dit ging even niet nu, je kan daar maar 1 kant op, steegje waren we al voorbij en daar kwam die hond vandaan..
Ik zorg dat mijn hond geen schade maakt, dat kan wel eens zijn door ze omhoog te slingeren (de teef dan, Tay hoeft dat niet) En ik houd die andere hond weg bij mijn honden, door te blokken of weg te brullen.
Spel 8e van de 19, was erg leuk. VP disk, pootje op de A schutting en helaas ook hele slechte raakvlakken. JP 8e van de 19, ging echt super! Foutje van mezelf raakte een sprong en 1 weigering bij de tunnel
Ben echt heel erg trots op Levi! De filmpjes komen nog, dan zal ik ze ook hier laten zien.
Leuk jullie weer gezien te hebben. Sorry Mariska herkende je niet gelijk hahaha
Mieke_Cunna
Geplaatst: 01-02-15 21:34
Hhilde schreef:
Mieke_Cunna schreef:
Meld mij hier weer af, want ik en mijn honden trainen dit jaar niet meer actief.
Hoezo?
Kan niet uit financieel, maar heb al wel een doel, ga 12 juni de mont ventoux beklimmen dus daar moet ook voor getraind worden en dan trainen de hondjes lekker mee. Kilometers maken, af en toe een spoortje uitzetten om te snuffelen en wat hekjes en boomstronken meenemen voor het agility effect. Vermaak mij wel..
JesdaJinn
Geplaatst: 01-02-15 21:44
Geeft niet. Ik had je al een paar keer zien lopen en herkende je aan Levi. Ik dacht, spreek dr gewoon aan. Ik ga vanavond of morgen even uitgebreid typen
Bazinga
Geplaatst: 01-02-15 22:15
Goedenavond ik zal mij voorstellen:
Ik ben Bazinga en ik heb een grote poedel en wij lopen in de GG-b en Agility. Bij beiden ben ik net begonnen met wedstrijden. Vandaag eerste debutanten wedstrijd bij KC Brummen gehad.
Verder hebben we een blauwe maandag geflyballed. En hebben we workshop ABC training en Hoopers gedaan.