Leuk Spelt dat je mee komt praten, ben benieuwd naar de foto's

Ik heb een vraag waar ik eigenlijk echt nog niet over na wil denken, maar helaas toch wel moet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Macs schreef:Eerst een slaapinjectie en daarna een laatste injectie in het hart (soms ook in de nier geloof ik? ). Bij mijn ratjes ging het eigenlijk altijd heel snel. Soms gaat het wat trager en hebben ze meer vloeistof nodig.
Ik heb er zoveel laten inslapen en het is voor mij nooit een vervelende ervaring geweest. Laat je niet bang maken. De keren dat het iets minder goed gaat zijn uitzonderingen.
Vervelend dat het er aan zit te komen.. (tenminste, dat neem ik aan uit je bericht) wat is er aan de hand met je ratje?
vevina schreef:Macs schreef:Eerst een slaapinjectie en daarna een laatste injectie in het hart (soms ook in de nier geloof ik? ). Bij mijn ratjes ging het eigenlijk altijd heel snel. Soms gaat het wat trager en hebben ze meer vloeistof nodig.
Ik heb er zoveel laten inslapen en het is voor mij nooit een vervelende ervaring geweest. Laat je niet bang maken. De keren dat het iets minder goed gaat zijn uitzonderingen.
Vervelend dat het er aan zit te komen.. (tenminste, dat neem ik aan uit je bericht) wat is er aan de hand met je ratje?
Fijn dat het bij jou nooit vervelend is gegaan! Hoop inderdaad dat wat ik las uitzonderingen waren... mijn rat heb ik al 2 x laten opereren aan een tumor, nu heeft ze nog geen maand na de laatste operatie weer ergens anders een tumor gekregen en dus met de dierenarts besloten niet weer te opereren. Alleen de bult groeit erg snel en wil niet dat ze er last van gaat krijgen. Verder is ze nog actief en vrolijk dus vind het best lastig om te besluiten wanneer het 'het juiste' moment is.
Arashah schreef:Macs schreef:Je kan chinchillazand gebruiken. WAt grapig dat ze het zo leuk vindt. Naja, graven is ook natuurlijk gedrag voor ze, dus zo gek is het niet.
is dat niet te stoffig voor ze?
ze vinden het leuk om het te randaleren XD normale ratten heb ik geloof ik niet![]()
ah leuk die foto