Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
& nee nog niet van de pijn af, gaat ook niet gebeuren haha. Het is chronische pijn en het enige wat ik kan doen is een bepaalde manier van leven aanleren om de pijn 'laag' te houden maarja soms is dat gewoon niet mogelijk. Dus dan maar even doorbijten en toch genieten.

kiwiwitje schreef:Nouja ik bedoelde ook niet er vanaf. Maar van de week had je ook zo’n pijn. Bedoelde meer of dat beter was.
kiwiwitje schreef:Je bent in ieder geval een heeeel stuk positiever dan maanden geleden! Dat is al heel wat. En ik denk dat de acceptatie ook veel doet en je weet inmiddels dat t echt beter gaat als je naar je lichaam luistert. Maarja balans blijft pittig en lastig.
op het moment dat je dus al ver over je eigen grens bent gegaan en je nek, schouder en arm branden van de pijn haha.
Of in een diepe plas. En ik moet dan altijd enorm lachen.
Gelukkig heeft het haar niet bang gemaakt, want de volgende keer dat we daar liepen, dook ze er zelf zonder aarzelen in.
Ik woon redelijk 'landelijk': bos op een paar honderd meter van huis en boerenland met sloten de andere kant op op 1,5km zo'n beetje. Dus hop, zo de tuin in en afspuiten 

die van haar mogen er wel in. Honden kennen die van haar door en door. Wij passen er ook op als ze op vakantie is en het zijn 2 dochters van een van de honden.