Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Sorry even ego
Naya is in een wespennest gelopen in de nieuwe tuin. Kei hard janken. We hebben er zeker 20 uit haar vacht gehaald. Levend en dood. Zelf zijn mijn vriend en ik ook gestoken omdat we haar hielpen. Heb haar moeten spoelen met koud water. Nu ligt ze uit haarzelf (!) in de bench en slaapt ze. Ben zo bezorgd dat ik slaap niet zou kunnen onderscheiden van levenloos ... ga beneden slapen vanavond
KarmaChansy schreef:ahhh wat een waterrat dan kausps had je nog wat aan mijn pb?
edit: ik kreeg deze net door, hier nog niks van gehoort is er in NL wat bekent https://www.chagrinfallspetclinic.com/2 ... dog-foods/
ZoZenn schreef:Wat schrikken van naya zeg!
Ik heb hier gaas met soort rubber eromheen, verstevigd gaas. Ongeveer 1.50 hoog. Zig is erfvast, dus mijn tuin was altijd half open. Toen Aj kwam, heb ik het helemaal dicht gemaakt met dat gaas en een stukje schutting gebouwd.
Hahaha balto, Aj doet dat ook als ik hem los doe en Zig niet.
Ik twijfel zo over kvv, ook omdat ik veel weg ben met de honden. Voer dan maar es kvv. Ze doen het beide prima op dlg, maar ik wil misschien wel 1 dag in de week kvv doen.
Wij hebben de meest stylish waterbak ever, m'n vriend ook met z'n smaak. Ik had hier een saladebakje staan, dit is wel een upgrade