Net even gespiekt in het hok.. stuk minder bloedluis vergeleken gister. Straks het gekalkte toch ook maar even insprayen.. vertrouw die krengen niet. Beter dubbelop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ethelate schreef:E_J waarom doet een kip dat “ineens”? De kuikens moe? Gaat het wel goed met de kuikens nu?
Shenavallie schreef:Afgelopen paar dagen ben ik wezen logeren in ons nieuwe huis en heb ik gelijk voor de kippen gezorgd die de vorige bewoner heeft achter gelaten. Wat een feest om te doen! In 4 dagen tijd had ik maar liefst 3 eieren. Ik was zo blij als een klein kind toen ik het eerste ei uit het nest haalde!Dat gevoel moet volgens mij iedere kippenliefhebber/houder zich nog kunnen herinneren.
idinn schreef:Liefde gaat door de maag!
Ik ben een paar dagen weg en ben echt geneigd elke ochtend en avond huisgenoot te appen of die de kipjes niet vergeet. Maar ik doe het niet.. laat het los
idinn schreef:Liefde gaat door de maag!
Ik ben een paar dagen weg en ben echt geneigd elke ochtend en avond huisgenoot te appen of die de kipjes niet vergeet. Maar ik doe het niet.. laat het los
Matheno schreef:Shenavallie schreef:Afgelopen paar dagen ben ik wezen logeren in ons nieuwe huis en heb ik gelijk voor de kippen gezorgd die de vorige bewoner heeft achter gelaten. Wat een feest om te doen! In 4 dagen tijd had ik maar liefst 3 eieren. Ik was zo blij als een klein kind toen ik het eerste ei uit het nest haalde!Dat gevoel moet volgens mij iedere kippenliefhebber/houder zich nog kunnen herinneren.
Haha jep!
Ik was ook onwijs blij met het 1e ei
[ [url=m/BamQbf.jpg]Afbeelding[/url] ]