Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Ik vind het nogal onzin dat ze zogezegd enkel een aflopende rug hebben wanneer ze in stand gezet worden. Wanneer ze draven zie je de overduidelijke glijbaanrug en kromme poten/('ronde' heupen) ook. Als de aflopende rug enkel een illusie is op foto's dan vraag ik me toch af waarom de Mechelaar (of elke andere normaal gebouwde hond) niet half met zijn achterhand over de grond kruipt wanneer ze een drafje doen.
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens wat filmpjes van de vader op proberen te zoeken. En tja, het is maar wat je mooi vindt? Maar hier kan ik dus echt niet naar kijken. (Geen idee welke de vader is overigens, zo goed kan ik ze nu ook weer niet herkennen.Ik hoop alleszins dat het niet de hond is die je op 2:33 in beeld ziet.
)
[ Video ]
Kaus schreef:Heb je daar een plaatje van Zoë? Ik kom eigenlijk alleen maar foto's van Crufts tegen als ik show borders google.
Kaus schreef:Van alle raargefokte rassen vind ik de Duitse Herder nog wel het minst raar![]()
Als je kijkt naar de Mastino napoletano, die bewust met een hoog kruis worden gefokt. Om over die rimpels nog maar te zwijgen![]()
[ [url=m/tIvaki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over de 'rare' bouw van de Borzoi is vast ook e.e.a. te zeggen.
[ [url=m/Cb8EAP.png]Afbeelding[/url] ]
Of wat dacht je van deze gekkies?
[ [url=m/IZiq2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zijn een heleboel rassen die 'raar' gefokt zijn. Allemaal met een eigen doel waar we misschien niet van op de hoogte zijn als we ons niet verdiepen in een ras. Betekent overigens niet dat er niet een paar flink mislukte tussen zitten hoor.
Kaus schreef:Van die Napolitano heb ik geen idee hoorVind ze vreselijk lelijk dus nooit in verdiept. Bij de DH is er dus niet echt sprake van een afhangend kruis maar 'doorgezakte' hakken waardoor ze af lijken te hangen. En dat heeft te maken met meer kunnen stuwen tijdens het lopen.
Geweldig Punjab![]()
Heerlijke foto's Denies, ze kijken altijd zo blij
Citaat:Ik ga even in een hoekje een traantje wegpinken.. geen woorden die beschrijven hoe ontzettend dankbaar ik voor deze muppets ben ❤ En ondanks dat het meer regent dan dat de zon schijnt, zijn hun toch iedere dag dat kleine zonnestraaltje die door de wolken heen piept. Ze laten me lachen, ze zijn blij met me, en ze zorgen dat ik eruit kom. Ze stellen geen vragen, ze geven gewoon even die dikke knuffel of enorme natte lebber over je smoel.. De tijd gaat veel te hard & we pakken de momenten die we kunnen pakken. Maaruh.. lekker cliché.. 'The best therapist(s) has fur and four legs' ❤