Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Die van ons dragen in de winter ook geen halsband, dus dan hebben ze hem ook eigenlijk meer niet dan wel om. Maar nu hebben ze een vlooienband om en daar hangt hij aan.
Dit is de FitBark 1.0, die is nog niet zo uitgebreid, heb nu de 2.0 besteld en die met al meer en beter.![]()
Kan ook inderdaad zien hoelang ze gewandeld of gespeeld hebben en volgens mij ook de kilometers ja.
Die foto is onze achtertuin, ik loop voren de deur uit en zo dat veld in.Een van de redenen waarom we dit huis gekocht hebben.
kiwiwitje schreef:KimD schreef:Die van ons dragen in de winter ook geen halsband, dus dan hebben ze hem ook eigenlijk meer niet dan wel om. Maar nu hebben ze een vlooienband om en daar hangt hij aan.
Dit is de FitBark 1.0, die is nog niet zo uitgebreid, heb nu de 2.0 besteld en die met al meer en beter.![]()
Kan ook inderdaad zien hoelang ze gewandeld of gespeeld hebben en volgens mij ook de kilometers ja.
Die foto is onze achtertuin, ik loop voren de deur uit en zo dat veld in.Een van de redenen waarom we dit huis gekocht hebben.
Wauw, snap wel dat je daar wil wonen
Kunnen ze er ook mee t water in?
punjab schreef:Kc lekker naar Nederland het mooie weer en de zon opzoeken.
Lekker zo een achtertuin KimD.
Ons pretletter is vandaag 1 jaar.
[ [url=m/VKUPLG.jpg]Afbeelding[/url] ]