Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisa__Beau schreef:Ik kom hier even binnen vallen met een vraag. Hoop dat deze hier gesteld mag worden...
Mijn vriend en ik willen graag een puppy kopen. Nu wonen wij nog (tijdelijk) bij mijn ouders die al 2 hondjes hebben. Hoe zit dit met de hondenbelasting? Op de site staat;
1e hond 2e hond 3e hond of meer
Weert € 79,80 €110,40 €181,80
Is die €181.80 voor 3 honden samen? Of is dit alleen voor de 3e hond? Of moeten wij dan 3x€181.80 betalen omdat we 3 honden hebben?
Ik snap het niet

xLaraaj schreef:amai wat een bedragen. In België zijn er maar 2-3 gemeentes die dat nog vragen
is wat veel, dan is naya misschien wat overdonderd.

Heb wel meegelezen en genoten van de foto's, maar zo vreselijk druk gehad dat ik het een beetje kwijt ben. Moet ook nog 3500 foto's uitzoeken en nog een aantal foto's van shoots voor de vakantie... Daarnaast is Winni loops en dekrijp en Tay door het dolle. Normaal is hij super makkelijk, maar op kamp is er minder tijd voor eigen honden, dus die moeten het doen met alleen uitlaten en daardoor staan hij nu op klappen qua energie.
Gelukkig is het hier nu niet meer zo warm, we zijn op kamp de hele week om 6 uur opgestaan om honden uit te laten, zodat we uiterlijk 11 uur klaar waren met trainen. Hadden op het veld 's ochtends en 's avonds veel schaduw dus dat was goed te doen en de parkeerplaats waar de aanhangers stonden was de hele dag in de schaduw. 
. Hij haat de trap op en af getild worden, dus ik had maar besloten het te proberen. Ook lekker uitgeslapen tot half 12, toen hoorde ik hem wakker worden en ben ik maar naar beneden gegaan. Wat een lekkere pup

Azmay schreef:Wat gaaf dat kamp.
Lekkere natte honden, hoefde hopelijk niet meer in de auto?![]()
Waar die helm totaal geen probleem was was een 6 jarig rennend kind ineens echt doodeng net
. Aj is nu 6,5 maand trouwens.
.