Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zal denk ik komen doordat hij lang alleen heeft gezeten

. Hij is vandaag gecastreerd! De laatste hechting is ook uit zn oogje, alles is mooi hersteld en ben daar ook zeer blij mee. T viel me mee hoe suf Flo was na de narcose etc. Bubbles was echt heel erg suf, terwijl Flo aan t lopen is en soms komt hij nog even snuffelen. Snuffel zit zoals gewoonlijk weer nestjes aan het maken, de hormoontjes zijn weer flink bezig. Ze is haar vacht helemaal aan t plukken en loopt de hele tijd met stro in dr bek. Mijn nijnen houden ook niet van oppakken, Bubbles vond het voorheen wel heel leuk, maar toen zat hij alleen, nu zit Bubbles bij Snuffel (al een tijdje) Dus dan laat ik liever die twee lopen dan dat ik hem er soms uithaal voor "de leuk". En ik kan hem wel gewoon snel een aai geven. Die van ons gaan gewoon in de schaduw zitten, hebben voldoende water en soms gaan ze juist zelf in de zon liggen.. Voor mijn nieuwe voedster weet ik nog niet waar ik haar ga halen, opvang waarschijnlijk niet aangezien ik wel een leeftijdsgenootje wil voor Flo, winkel wil ik eigenlijk ook niet, ik zie wel waar ik een maatje haal :p. Kleur weet ik nog niet voor t voedstertje had ik al een paar namen:

Nagini schreef:Hoi!
Ik zou me graag willen melden in dit topic.
Ben me momenteel aan het orienteren op dwerghangoorkonijntjes voor in huis.
Wil ze niet buiten houden aangezien ik in Australie woon en kans op muggen, spinnen en slangenbeten wat groter is.
Wil er sowieso 2 (is het beste toch?) maar ben er nog niet uit wat nu precies het beste is qua paren. Mannetje/vrouwtje of vrouw/vrouw man/man.
Beiden zullen gecastreerd/steriliseert worden en ze zindelijk gemaakt kunnen worden en los door de woonkamer kunnen hupsen.
Ga nu even het topic een beetje doorlezen.
qua afmetingen zou ik denken aan minimaal 2m2, voor twee kleine konijnen. Hoe groter, hoe meer ruimte.