ik ben kerstkaartloos maar ik wens natuurlijk ook iedereen hele fijne kerstdagen en een geweldig 2016!
Mandyy
Geplaatst: 24-12-15 19:52
Ga naar intratuin voor een plantje en kom terug met een grote sisal muis.
linda_hans
Geplaatst: 24-12-15 19:59
WoW wat een mooie foto's en kerstkaarten hier. Iedereen hele fijne feestdagen!
Die van ons zijn een beetje in het water gevallen. Pip liep dinsdag ineens op 3 pootjes toen ik thuiskwam. Geen idee wat er is gebeurd, maar ze liep echt niet goed. Nog even een dag aangekeken maar het ging niet echt beter. Dus naar de dierenarts en daar is een foto van haar knie rechtsachter gemaakt en helaas zit het niet goed. Knieschijf zit compleet los, ze konden niet zien hoe haar kniebanden er aan toe zijn, maar ze moet worden geopereerd . Ze gaan haar knieschijf weer vastzetten. Dus as maandag mag ze al onder het mes. Tot die tijd pijnstilling en hopen dat ze niet te druk doet (dat zal niet meevallen). Heeft iemand van jullie enig idee hoe lang de revalidatie etc duurt en hoe dat zal gaan? Ik zal het maandag wel horen maar misschien heeft 1 van jullie er ervaring mee?
Ga er maar vanuit dat ze 6 weken strikte rust moet, ze zal iig niet mogen klimmen en springen enzo. Ik zou dus even een hondenbench regelen die ruim genoeg is om kattenbak (desnoods afwasteiltje), voer- en waterbakje en mandje in kwijt te kunnen.
Oef, geen ervaring mee maar dat lijkt me niet makkelijk met zo'n dondertje.. Sterkte!
Pff, heb de kleine krabpaal op mp gezet, 10 euro. Amper tot niet gebruikt. Krijg ik net een mailtje, 5 euro en ik haal hem morgen op, meer is ie niet waard.
@lor1_1984: oei 6 weken, dat gaat dan inderdaad niet meevallen. Hopelijk valt het mee! Ze is nu al behoorlijk gefrustreerd en ze mag er nu nog gewoon alles mee doen, alleen dan ingespalkt. Dat wordt dus volgende week achter een bench aan, arm beest.
meisje_
Geplaatst: 24-12-15 21:59
Dushi in haar nieuwe kerstcadeau
Dit is de enige x dat ze er in heeft gelegen.. Ze is nu op zoek naar t oude mandje.. charm!
Lieve Sienna is trouwens vanaf vandaag eigenlijk kitten-af.... Ze is alweer 1 jaar! Ze heeft voor kerst + haar verjaardag weer een hand vol speeltjes gekregen. En wat was ze er blij mee! Alsof ze nog niet genoeg speeltjes heeft haha!