Ik gooi de langhaartjes makkelijk door elkaar Alleen de krulletjes van de Minipli hou ik er nog uit
djinnie
Geplaatst: 10-07-16 20:47
Hahaha, ik heb nooit langharen gehad dus schouderklopje voor mezelf voor het zien van de kruin. Zelfs al zat ik fout
Als je creme baby's wil, is creme wel handig ja, DD. Ik ging even los met droomcaafjes voor mezelf
Mijn caafjes hebben het zwaar vandaag. De kamer is zo koel mogelijk gehouden, maar ze hebben toch minder gegeten dan normaal. Zowel hooi als brok. De muesli ging redelijk en ook een kruidenmengsel is aardig gegeten. Hopelijk gaan ze vannacht, als het verder afkoelt nog flink eten. Ik hou er niet van als ze minder goed (hooi) eten. Zeker omdat de twee oudsten echt in de verlenging leven, voor mijn gevoel.
Ik had 3 mannetjes gespot (moeten bij elkaar blijven), waarvan er 2 wel hier passen qua kleur (en de 3e zou ik er gewoon bij nemen), maar ik hoor niets. Nou ja 'graag of niet' denk ik dan
Je loopt idd de kans dat ze nog een keer 'raak schieten' , maar ik heb het nooit meegemaakt met de beren die ik heb laten castreren. Bij mij wilden ze na 1 a 2 weken niet meer eten en dan zette ik ze bij een zeugje die zeker niet berig was. Dan was het evt zaad wat nog aanwezig was zo verschoten en ging de beer iig weer goed eten.
En toch staat het gras achter alweer 20 cm hoog Overigens heb ik gister het gras in de achtertuin even gemaaid, want er groeit heel veel hondsdraf in en dat eten ze helaas niet. Ik weet eigenlijk niet hoe ik daar nu veilig van af kan komen, want het overwoekerd het gras nogal.
Ik heb 6 weken gewacht toen met mijn castraat. Sommige doen 4.
melody7
Geplaatst: 13-07-16 20:49
Bestaan er geen apparaten om onkruid/planten tussen gras uit te halen? Volgens mij hebben mijn ouders wel eens zoiets gebruikt..
Ik heb twee slachtoffers uitgekozen om vrijheidsdressuur mee te doen aangezien ik hier toch de hele dag zit Wonderbaarlijk genoeg snapt zelfs Effie het, dit is pas de 1e keer dus ik ben benieuwd wat ik ze aan kan leren, ik begin gewoon met wat simpele dingetjes en dan kijk ik wel hoe ver ze willen gaan. Let niet op dat 'goedzooo', een clicker schrikken ze zich dood van dus dan maar zo
ongeveer 120 x 60 geloof ik! hebben het om de tafel heen gebouwd die er al stond! bodem zit iets hoger dan de wanden, waardoor de wanden over de tafel heenvallen