Leuk wedstrijden! Ik hoop zo dat ik snel te horen krijg hoe de indeling voor volgend seizoen is, is pas over een maand, maar ben ik nu wel blij mij, ben vorig weekend keihard van bovenaan de trap naar beneden gevallen op m'n stuitje, Dus lopen is pijnlijk haha. En ben erg benieuwd naar de combi fun eens kijken hoe dat gaat enzo
En iedereen bedankt voor de leuke reacties over t tuig
Machie
Geplaatst: 25-01-15 21:45
JesdaJinn schreef:
Machie schreef:
Haha, ik ga niet naar Dalen. Las dat er erg weinig ruimte was
Ga toch maar niet naar Bemmel dan. Wordt wel beetje teveel van het goede 3 weekenden hihi
Machie
Geplaatst: 25-01-15 21:56
JesdaJinn schreef:
Ga zo even lezen.
Heel veel mensen vragen of ik debutanten of A ga starten maar ik heb nog nooit wedstrijden gelopen hé Debutanten dus
Ohh, ik dacht dat je met Jesda al gelopen had? En aangezien je nu wel met een jonge hond debutanten mag starten, vandaar mijn vraag
JesdaJinn
Geplaatst: 25-01-15 22:06
Nope.. alleen met Jesda onderling gedaan omdat onze hs waar ik toen liep geen licentie had. Ze zeiden mij toen dat het duizend euro op jaarbasis kostte exclusief de inschrijvingen etc.
Ja, iemand van onze hs had 3 wedstrijden gelopen met een hond en die heeft nu een nieuwe hond. Die 'oude' hond had er geen schik aan maar hij moest wel in de A starten. Nu met de nieuwe regels mag hij debutanten starten. Hij blij
Dit betekend dus dat je niet, zoals ik eerder elders zag, steeds sprong, tunnel, sprong tunnel enz mag doen.. Dezelfde dus, diegene had toen super veel punten hihi