Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Machie schreef:Ik laat juist alle honden opgroeien op KVV. Eten 3 eigenlijk altijd goed…
Helaas hebben we Dumás vanmorgen moeten laten inslapen. Alles verliep heel rustig en mooi maar wat een stilte in huis nu. Al lopen er nog 3 rond…
Machie schreef:Ik laat juist alle honden opgroeien op KVV. Eten 3 eigenlijk altijd goed…
Helaas hebben we Dumás vanmorgen moeten laten inslapen. Alles verliep heel rustig en mooi maar wat een stilte in huis nu. Al lopen er nog 3 rond…
Pippa13 schreef:Ach schattig bolletje! Samen vlakbij elkaar slapen is al een heel goed begin. Veel plezier met je pupje, hoe heet hij/zij?
StalMelyn schreef:Hier ga ik morgen naar de dierenarts en lever plas in en even aanhoren wat te doen.
Twee weken terug lag Bonne te slapen en zie opeens een plasje liggen. Hij was daar niet wakker van geworden en lag er nog naast. Hij lag naast de bank dus had ik misschien thee geknoeid? Nee. Zijn piemel was ook nat dus had toch wat laten lopen. Toen deden we dat af als 'hij is jong en moe', heeft waarschijnlijk in zijn slaap laten lopen. Echter vanochtend weer, op zijn kussen terwijl hij er nog op lag. Vrij veel ook. Hij is echt goed zindelijk en heeft mij in zijn jongere periode wel uit bed gehaald omdat hij snachts toch moest. En in je eigen plas liggen doet een hond volgens mij ook niet snel.
Google maakte het er niet beter op dus wij gaan morgen even kijken wat dit is.