Mira, vieze oogjes zijn bij tandproblemen meestal ook al omdat ze zich niet goed kunnen wassen, maar let ook goed op of de ogen zelf er niet anders uit gaan zien. Kiezen kunnen uiteindelijk achter tegen de oogbal aan gaan drukken, dat kan heel pijnlijk zijn natuurlijk

Zal het verwarmen nu nog werken? Ik heb ze laatst ook ingekocht. Nu hebben mijn groepjes er ook allemaal een, want het is natuurlijk niet eerlijk om ze wel in huis te hebben, maar niet aan mijn eigen cavia's te geven 
Een maand geleden hebben we helaas onze laatste cavia in laten slapen. Ze was net vijf, dus nog niet extreem oud, maar had al zoveel gemankeerd dat we besloten dat het genoeg was toen ze stopte met eten. We missen het gezellige gepiep en gescharrel in huis, dus de zoektocht naar twee nieuwe caafjes is begonnen!
. Maar zodra er eten is zitten ze wel samen gezellig te knabbelen. Maar ze kunnen soms ook wel bitch momenten hebben kwam er laatst achter dat dit komt door beerigheid. Heb ze nu 2 jaar maar echt vechten hebben ze gelukkig nooit gedaan.
Onze posts kruisten elkaar..
nu staan er 4 huisjes en dat geeft veel meer rust. En soms zitten ze ook wel gewoon samen in een huisje hoor