Ik laat je weten Zoë! Thanks voor je aanbod iig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heeft mij toen afgewimpeld en gezegd dat ik overdreef en wat ik zei niet altijd waar was en absoluut niet nodig voor een behandeling... Ok mijn jack ging niet doodvallen en ja het was voor haar vervelend als ik ging langskomen, maar het was nog niet eens voorbij 22u. Ik ben vroeg in de ochtend als spoedgeval gegaan bij een vd oudere DA's en heb mijn gelijk gehad. Hond had koorts, ontsteking EN moest gehecht worden. Zij kwam "te laat" aan en had een hoofd als een biet toen ze mij zag. 
Oke, ja fouten maken is menselijk maar toch.
1 vaste DA die 1 a 2 assistentes rond heeft lopen. ik geloof dat t team verder uit 4 assistentes bestaat. Alleen op maandag en ik vakanties nemen andere artsen de praktijk over. Maar met 1 daarvan ook een hele slechte ervaring..HEEL slecht.
ZIjn heel betrokken en als je voor iets geweest bent, bellen ze eigenlijk altijd nog even om te vragen hoe het gaat en of we niet nog vragen hebben oid. En dat ''missen'' we bij de andere praktijken echt. Ook omdat ze hier echt de tijd voor je nemen en vooral voor de beesten. Wel een ''niet zeuren maar doen'' mentaliteit(bijv met onze ex zwerver) Maar wel gewoon rustig en vriendelijk en gezellig. Een van onze honden neemt geen snacks/snoepjes aan bij dierenartsen maar bij hun altijd.
Ik vind dat iets te interessant
Van dommel was ze ook helemaal wild
maar helaas is twee uur rijden voor een training bij ons nu niet meer haalbaar

maar fijn dat kiko nu al weer als vanouds rond stuitert. Hopelijk weet kiko de overige nagels wat langer aan het pootje te houden

dus ja...wat doe je dan met je super knuffelige hond? Lekker op schoot op de stoel die we nog beschikbaar hadden: