Vandaag is het voor het eerst dat de maanvissen de eitjes niet op hebben gegeten 's nachts! Normaal halen ze de volgende dag niet dus dit is al een hele vooruitgang!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DiscoDipp schreef:@nate ik hem hem thuisliggen.. doe hrt alsjeblieft niet. Echt waardeloos.. ik ben weer heeel snel overgestapt op vloeibaar van Easy life.
Murosch schreef:Oef, dat is maansteen, dat zou ik er sowieso snel uithalen. Het is eigenlijk totaal niet geschikt voor in een aquarium. Wat wij bij de malawi's veel gebruikten waren maaskeien of grijze breukstenen (van de intratuin). Die zijn lang niet zo gevaarlijk qua scherpe randen en de breukstenen zijn ook goed te stapelen (valt niet snel van elkaar door de vorm).
Murosch schreef:Op zich kan er met dit soort constructies en deze steensoorten weinig mis gaan (malawi's filteren zand, graven graag in de bodem en zitten altijd tussen de stenen en er is er nooit 1 tussen blijven zitten), maar ik begrijp het wel. Kun je dan niet beter een mooi stuk hout nemen waar ze onder/tussen door kunnen zwemmen?
PanamaD schreef:Gaaf koppeltje! Heb je nu 2 koppeltjes erin zitten? Gaat dat goed samen en gaan ze dan niet 'vreemd' of zeg ik nu wat raars haha
Murosh, ik wil niet stapelen. Ik durf bijna zeker te zeggen dat de guppen dan ook op onderzoek uitgaan en dan zal je net hebben dat ze weer vast komen te zitten. Maar wel bedankt voor het mee denken!