Witte natte lakens over het hok, plastic flessen water uit de vriezer verder hebben ze bij de action koelmatjes, is dat niet iets wat je op korte termijn kan (laten) halen?
Ik heb er nog liggen, maar opsturen heeft dat ook weinig zin..
Ik ga morgen wat natte handdoeken in de ren leggen en idd een nat wit laken over de ren. Handdoeken regelmatig even opnieuw nat maken. Flessen heb ik niet helaas. Mijn moeder is morgen hier maar die zit met een enorme hernia dus die wil ik er ook nu niet om sturen. Ze lijken er in ieder geval nu alledrie weinig last van te hebben gelukkig!
Hier alleen de opkomende zon op het hok, daarna in natuurlijke schaduw en schaduw van het huis en altijd wind... dus volgens mij hebben ze helemaal geen last van de warmte.
Heb er net zo'n plastic zandbak schelp helft in gezet met 25 kg speelzand... let the fun begin haha
Marlinde ben je gek een dekbed.. ik dacht dat ik al gek bezig was met mn fleece dekentje. Ach in de winter kan je ook lekker wegkruipen onder een dekbed, is ook lekker warm dan!
sabine1979
Geplaatst: 24-08-16 22:23
Ik zit te denken om ze bij mijnouders in de kelder te zetten. Maar dat wordt weer stressen. Zen eten heel slecht, de wortel laten ze zelfs liggen Heb 2 grote ramen waar de zon 's middags opstaat. Heb die dichtgemaakt met reddingfolie, mooi zilver en goud is niet lelijk
Ik heb gister de laatste schelpzandbak bij de gamma op de kop getikt... Kunnen ze voorlopig even vooruit Dik feest haha vanochtend sjeesde een van de konijnen vet blij rond met binkies en al haha toch blij dat ze zo'n lang hok hebben, word goed gebruik van gemaakt!
Wat hebben jullie nog voor schuilplekjes/hokjes buiten? Ik zoek nog wat weerbestendige dingen
Ik bedacht mij dat we een DA in de straat hebben wonen, mn vriend kent hem dus gaat eens vragen of hij de bunnies wil enten, hoef ik niet met ze te gaan slepen (wat ik met dit weer sowieso niet doe!)
Hier hebben ze ook echt last van de wamte, maar zo te zien is er vannacht feest geweest alles staat anders of is omgevallen etc etc maffe beesten!
Ja, had er helemaal niet meer aan gedacht maar dat zou echt sper zijn ja!
echt wel, zal zo eens een foto maken van de puinzooi
_Tarzan
Geplaatst: 25-08-16 09:56
Overal papier snippers, overal keutels (ik heb gisteravond om 22 uur nog geveegd! ) De doos bij Pepper en Billy lag opeens andersom, hun wctje staat opeens onder het hok terwijl dat normaal in de hele andere hoek staat etc maffe beesten die konijnen
Ze hadden vannacht goed gegeten. Net nog 8 koevenementen gehaald bij de actio. Kan ik zo het hele hok volleggen. En het reddingfolie op de buitenkant van ramen geplakt, ziet er niet uit, als het maar koeler blijft in huis