Ben benieuwd Yom. Heb wel plek voor een kat, maar nog niet in m'n hart dus voorlopig komt er niets bij en mss wel helemaal niet. Ik kijk tzt wel hoe of wat.
Hebben jullie wat geregeld voor de kat(ten) voor als er wat met jullie gebeurd? Ik heb m'n moeder en stiefvader als achtervang, dus mocht er iets met mij gebeuren waardoor ik overlijdt of lange tijd niet zelf voor Mowgli kan zorgen dan vertrekt ze daarheen. Wel op voorwaarde dat als het niet gaat ze een huisje voor haar gaan zoeken waar ze wel op haar plek is en ze mogen haar niet (meer) dwingen om naar buiten te gaan omdat ze dat echt verschrikkelijk vind.
Momenteel woon ik nog gewoon thuis, dus mocht er wat gebeuren blijven ze gewoon hier. Hoewel ze er erg op tegen waren zijn ze nu dol op de katten. Mocht ik straks het huis uit gaan en er komt een nieuwe bij oid ligt het aan de kat wat er moet gebeuren, ze zijn hier thuis geen katten mensen dus mocht het een kat met gebruiksaanwijzing worden zal ik iets anders moeten regelen.
Van de paarden weten ze dat ze naar de slager ''moeten'' als er iets gebeurd, mja, dat gaat met katten wat anders te werk. En daar moet ik dan nog even goed over na denken.
Fotsy
Geplaatst: 22-12-15 21:38
yom komaan zeg ons niet zo in spanning houden , en wat is het toch genieten een eigen nestje thuis
Je mag mij oppikken maar is wellicht een eindje om
Dushi is gehaaid. Ze weet precies wie ze t best met wat kan bespelen. Vriendlief word af n toe wanhopig van dr hihi om n uur later te zwichten als ze komt kroelen